دانلود و تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰ با زیرنویس فارسی (House Of Dragon)

لینک دانلود و تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰ از کانال تلگرامی فیگار در ادامه مطلب پیوست شده است. خانه اژدها یکشنبه‌ها از HBO و HBO Max پخش می‌شود.

سریال پُرطرفدار House of the Dragon، یکی از مورد انتظار‌ترین سریال‌های سال 2022 بود که پریکوئل سریال بازی تاج و تخت نیز می‌باشد. این فیلم، بر خاندان تارگرین‌ها، های‌تاور، و ولیرین‌ها می‌پردازد و 200 سال پیش از اتفاقات سریال اصلی، و 100 سال پس از فتح وستروس توسط تارگرین‌ها را به تصویر می‌کشد.

دانلود سریال خاندان اژدها قسمت 10

دانلود قسمت 10 سریال خاندان اژدها

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها

برای دانلود قسمت‌های دیگر سریال خاندان اژدها و دیگر فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا، در کانال تلگرامی فیگار عضو شوید:

دنیای فیلم و سریال – فیگار

تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰

تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰
قسمت 10 خاندان اژدها, تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰

درخت خانواده تارگرین بیشتر از بقیه شاخه ها دارد. خاندان اژدها نه تنها بر اسپین آف بازی تاج و تخت تسلط دارند، بلکه شاهد گسترش آن در سراسر تاریخ وستروسی هستند.

Jaehaerys بزرگ ترین تارگرینی است که ما در این سریال می بینیم. ما جیهریس با بازی مایکل کارتر را طی یک فلش بک نه سال قبل از سریال ملاقات می کنیم که در آن شورای بزرگ تصمیم می گیرد که چه کسی باید وارث تخت آهنین باشد – دو نامزد نوه های ویسریس و رینیس، دو فرزند بزرگ دو پسرش هستند. ، Baelon و Aemon که به ترتیب در اثر ترکیدن آپاندیس و در نبرد جان باختند.

دوران Jaehaerys طولانی ترین پادشاهی وستروس است که به مدت 55 سال بر تخت آهنین نشسته است که با صلح مشخص می شود. او سرانجام بر اثر کهولت سن درگذشت و نوه اش ویسریس تاج و تخت را به دست گرفت.

این سریال که بر اساس رمان نغمه‌ی یخ و آتش جرج آر آر مارتین نوشته شده است، مطمعناً نکات مخفی زیادی دارد که نه تنها به سریال اصلی، بلکه از کتاب نیز الهامات زیادی گرفته است. سریال خاندان اژدها، بر سه قلمرو تمرکز دارد و در وستروس و کینگزلندینگ رخ می‌دهد که طبیعتاً ما را با سکانس‌هایی جذاب از دنیای فانتزی روبرو می‌کند.

 

مطالب مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *