11 سریال ایرانی و خارجی که از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد !

سال 1402، سالی است که مصادف شده با ماه مبارک رمضان و به همین دلیل، صدا و سیما برنامه‌ای از 11 سریال ایرانی و خارجی شبکه های سیما دارد.

با تقارن نوروز و ماه رمضان در تاریخ چهارم فروردین ماه سال 1402، صدا و سیما، چند سریال ایرانی و ۶ سریال خارجی در گونه‌های متنوع کمدی، تاریخی، درام، اکشن و علمی تخیلی در جدول پخش شبکه‌های صدا و سیما قرار گرفته است که در ادامه نگاهی به 11 سریال خارجی و ایرانی شبکه های ایران خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ماندالوریان از شبکه تماشا

زمان پخش و تکرار سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

11 سریال ایرانی و خارجی شبکه های سیما

اولین و مهم‌ترین سریال ایرانی که در این ایام پخش خواهد شد، فصل چهارم آن سریال نون خ از شبکه‌ی یک سیما است که به روی آنتن می‌رود. این سریال از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه‌ی یک سیما می‌رود.

سریال گیلدخت، یکی دیگر از سریال‌های ایرانی می‌باشد که روزهای پنجشنبه و جمعه، ساعت 22 از شبکه‌ی یک سیما، پخش می‌شود.شبکه‌ی دو سیما قسمت‌های برگزیده سریال آقای قاضی که جزو مجموعه‌های پرمخاطب این شبکه بوده را را در روزهای نخست نوروز پخش خواهد کرد و پس از آن، پخش این سریال، فصل 2 بچه زرنگ جایگزین آن خواهد شد.

سریال آتش و باد، از جمعه ۲۶ اسفند ماه، ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. شبکه‌ی چهار نیز، سریال جانشینی را در ۲۰ قسمت برای علاقه‌مندان در ساعت 24 پخش می‌کند. دیگر سریال شبکه‌ی چهار نیز، راه آهن زیرزمینی است که از 20 فروردین پخش می‌شود.

11 سریال ایرانی و خارجی شبکه های سیما
سریال خارجی و ایرانی شبکه های صدا و سیما

11 سریال ایرانی و خارجی که از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد !

شبکه پنج سیما نیز، یک سریال به اسم ضد حمله را برای علاقه مندان سریال‌های خارجی را در ساعت 20 پخش می‌کند. شبکه‌ی افق، سریال غربت فلسطین، محصولی از سینمای سوریه را که در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی حاتم علی ساخته شده را ساعت 23 پخش می‌کند.

شبکه‌ی امید دو سریال قدیمی اما محبوبِ ایرانی به اسم فضانوردان و آخرین اتوبوس را برای پخش نوروزی آماده کرده است. همچنین شبکه‌ی تماشا نیز، سریال‌های قدیمی آوای باران را ساعت ۱۸، سریال کره‌ای سایمدانگ را ساعت ۱۹، چهار دیواری را ساعت ۲۰، فصل سوم سریال زیر خاکی را ساعت ۲۱، و سریال محبوب آمریکایی محصول دیزنی یعنی مندلورین را ساعت ۲۲ پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *