زمان پخش سریال رئالیتی شو متنالیست از پلتفرم فیلیمو

به تازگی برنامه جدیدی در پلتفرم فیلیمو پخش شده که نام آن متنالیست می باشد. امروز می خواهیم زمان پخش سریال رئالیتی شو متنالیست را برای شما شرح دهیم.

سریال ایرانی منتالیست محصول سال 1401 کشور ایران، “منتالیست” یک برنامه تلویزیونی ایرانی است که قرار است در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و توسط سعید فتحی‌روشن اجرا می شود. این برنامه به بررسی مباحث مختلف فلسفی، روانشناسی و اجتماعی در میان مردم می‌پردازد. در هر قسمت از برنامه “منتالیست”، سعید فتحی‌روشن به عنوان مجری برنامه، با موضوعاتی از جمله مفاهیم فلسفی، مسائل روانشناسی، مسائل اجتماعی، هنر، فناوری و… روبرو می شود و با مهمانان خود، به بررسی و تحلیل آنها می پردازد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات رئالیتی شو شعبده بازی و هیجان‌انگیز متنالیست

زمان پخش سریال رئالیتی شو متنالیست

همونطور که مشخص شده است، این رئالیتی شو یا برنامه ویژه شعبده بازی ذهنی، به مناسبت آغاز سال 1402 از روز اول فروردین پخش شده است ولی از این به بعد، می‌توانید این برنامه مهیج را با هنرنمایی سعید فتحی روشن شنبه‌ها 8 صبح در فیلیمو مشاهده کنید.

زمان پخش سریال رئالیتی شو متنالیست از پلتفرم فیلیمو
تاریخ دقیق پخش رئالیتی شو متنالیست

تاریخ دقیق پخش رئالیتی شو متنالیست

سعید فتحی‌روشن، دکترای روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است که در حوزه های مختلف ارائه دهنده خدمات روانشناسی و مشاوره است. او همچنین به‌عنوان یک مجری تلویزیونی و اجرایی در برنامه‌های مختلف تلویزیونی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *