تریلر رسمی سریال Beef منتشر شد !

سریال Beef ، محصول کمپانی A24، از مهم‌ترین و موردانتظارترین آثار 2023 می‌باشد که چندی پیش، تریلر رسمی سریال Beef منتشر شد.

سریال موردانتظار Beef که به تازگی از سمت کمپانی A24، خبر ساخت آن تأیید شد، تریلر سریال Beef به انتشار رسید و تریلر رسمی Beef ، تاریخ پخش آن نیز مشخص شد. در طی پخش اولین تریلر سریال گوشت ، نمرات اولیه آن نیز منتشر شدند

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های A24

تریلر رسمی سریال Beef

Beef یک مجموعه تلویزیونی کمدی درام است که توسط لی سونگ جین برای نتفلیکس ساخته شده است. استیون یون و علی ونگ بازیگران آن هستند و این سریال، قرار است در 6 اپریل 2023 در نتفلیکس منتشر شود.

داستان این فیلم، درباره‌ی یک حادثه خشم جاده‌ای است که به آرامی دو نفر را درگیر می‌کند. نمرات اولیه‌ای که منتقدین به این فیلم دادند، در راتن تومتوز 100 و در متاکریتیک 90 بوده که نوید یک سریال عالی را می‌دهد.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال گوشت را ببینید:

تریلر سریال Beef

این پروژه که توسط لی سونگ جین ساخته شده و قرار است استیون یون و علی ونگ در آن نقش آفرینی کنند. سریال برای اولین بار در مارچ 2021 اعلام شد و یک جنگ مزایده بر سر حقوق سریال اتفاق افتاد.

نتفلیکس در نهایت حق پخش این سریال را دریافت کرد. در دسامبر 2021، لی اسحاق چانگ به عنوان کارگردان قسمت آزمایشی گزارش شد و در مارچ 2022، بازیگران دیگری از جمله دیوید چو و پتی یاسوتاکه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *