تریلر رسمی فیلم Big Shark منتشر شد !

فیلم Big Shark ، از مهم‌ترین و موردانتظار ترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که به تازگی، تریلر رسمی فیلم Big Shark منتشر شد.

فیلم Big Shark که از مهم‌ترین فیلم‌های امسال است، توسط ویسموس فیلم آماده‌‎سازی شده، تریلر رسمی Big Shark به انتشار رسید که در تریلر فیلم Big Shark 2023 تاریخ اکران آن نیز اعلام شد. تریلر رسمی فیلم کوسه بزرگ نشان می‌دهد که این فیلم، قرار است در آگوست 2023 در شهر نیویورک اکران شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم Big Shark منتشر شد !

کوسه بزرگ یا همان Big Shark، یک فیلم درام ترسناک به کارگردانی و تهیه کنندگی تامی ویسو می‌باشد که توسط ویزئو، گرگ سسترو ، و آیزایا لابورد نوشته شده است. این فیلم، درباره‌ی سه آتش نشان، به اسم‌های جورجی، تیم و پاتریک، است که باید نیواورلئان را از شر یک کوسه قاتل نجات دهند.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Big Shark 2023 را ببینید:

تریلر رسمی Big Shark

فیلم کوسه بزرگ قرار است در آگوست 2023 در شهر نیویورک اکران شود. این فیلم قرار بود در سپتامبر 2019 اولین نمایش جهانی خود را در سینما شاهزاده چارلز داشته باشد، اما به تعویق افتاد.

فیلمبرداری اصلی در 7 فوریه 2019 در لافایت، آغاز شد. فیلمبرداری در لافایت دو هفته بعد، در 21 فوریه 2019 به پایان رسید. در 16 نوامبر 2021، ویزو اعلام کرد که فیلمبرداری در نیواورلئان، لوئیزیانا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *