سریال You برای فصل پنجم تمدید شد !

پس از اینکه فصل 4 سریال You پخش شد و محبوبیت زیادی را پیدا کرد، شبکه نتفلیکس، با خبر تمدید فصل پنجم سریال You اعلام کرد سریال You برای فصل پنجم تمدید شد.

سریال محبوب شبکه نتفلیکس که به تازگی منتشر شد و به عنوان پُر بیننده‌ترین سریال این شبکه در یک ماه اخیر بوده، صبح امروز با تمدید شدن فصل 5 You از سمت شبکه نتفلیکس، تمدید فصل 5 سریال تو را رسماً اعلام کرد. پس از تمدید فصل پنجم You اعلام شد این فصل، فصل نهایی این مجموعه است.

بیشتر بخوانید:

تریلر نیمه دوم فصل چهارم سریال You منتشر شد

تمدید فصل پنجم سریال You

فیلم تو یا همان You، یک مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی در ژانر دلهره‌آور روان‌شناختی می‌باشد که توسط گرگ برلانتی و سرا گمبل ساخته شده است. فصل اول این مجموعه، اقتباسی از کتاب تو اثر کارولین کپ‌نس بود.

فصل دوم نیز با الهام از ادامه رمان کپ‌نس تحت عنوان اجساد پنهان ساخته شده است. در ژانویه ۲۰۲۰، سریال توسط نتفلیکس برای فصل سوم تمدید شد که از اکتبر ۲۰۲۱ به تعداد ۱۰ قسمت منتشر گردید و فصل چهارم نیز در دو بخش به انتشار رسید و حالا نتفلیکس اعلام کرد که فصل پنجم این مجموعه، فصل نهایی آن است.

در ادامه می‌توانید تصویری ازسریال You را ببینید:

تمدید فصل پنجم سریال You
تمدید فصل پنجم You

سریال You برای فصل پنجم تمدید شد !

داستان سریال درباره شخصی که دنبال کننده دخترها Joe Goldberg مدیر یک کتابفروشی است که سوژه اصلی او یک مشتری خریدار کتاب به نام Guinevere Beck می‌باشد. در کتاب هیچ تظاهری درباره Joe وجود ندارد.

اینگونه نیست که او در ابتدا یک آدم خوب به نظر بیاید و بعدا بفهمیم یک آدم عوضی است. او در ابتدای کتاب یک بیمار روانی است که هر چه می‌گذرد بدتر هم می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *