تاریخ انتشار فصل پنجم سریال You مشخص شد !

شبکه‌ی نتفلیکس پس از اینکه سریال You را برای فصل پنجم و نهایی تمدید کرد، تاریخ انتشار فصل پنجم سریال You را نیز به صورت غیر رسمی به انتشار رساند.

شبکه‌ی نتفلیکس، پس از اینکه سریال محبوب You را برای فصل 5 تمدید کرد، تاریخ پخش فصل 5 سریال You به صورت غیر رسمی در بسیاری از سایت‌ها با عنوان تاریخ انتشار فصل نهایی You به انتشار رسید. تاریخ منتشر شدن فصل آخر سریال You در برخی از خبرگزاری‌های غیر رسمی، در پاییز 2024 برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

سریال You برای فصل پنجم تمدید شد !

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال You مشخص شد !

فیلم تو یا همان You، یک مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی در ژانر دلهره‌آور روان‌شناختی می‌باشد که توسط گرگ برلانتی و سرا گمبل ساخته شده است. فصل اول این مجموعه، اقتباسی از کتاب تو اثر کارولین کپ‌نس بود.

فصل دوم نیز با الهام از ادامه رمان کپ‌نس تحت عنوان اجساد پنهان ساخته شده است. در ژانویه ۲۰۲۰، سریال توسط نتفلیکس برای فصل سوم تمدید شد که از اکتبر ۲۰۲۱ به تعداد ۱۰ قسمت منتشر گردید و فصل چهارم نیز در دو بخش به انتشار رسید و حالا نتفلیکس اعلام کرد که فصل پنجم این مجموعه، فصل نهایی آن است.

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال You را ببینید:

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال You
تاریخ پخش فصل 5 سریال You

تاریخ انتشار فصل نهایی You

داستان سریال درباره شخصی که دنبال کننده دخترها Joe Goldberg مدیر یک کتابفروشی است که سوژه اصلی او یک مشتری خریدار کتاب به نام Guinevere Beck می‌باشد. در کتاب هیچ تظاهری درباره Joe وجود ندارد. اینگونه نیست که او در ابتدا یک آدم خوب به نظر بیاید و بعدا بفهمیم یک آدم عوضی است. او در ابتدای کتاب یک بیمار روانی است که هر چه می‌گذرد بدتر هم می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *