ویدیوهایی از پشت صحنه فیلم Joker: Folie à Deux

به تازگی، ویدیوهایی از پشت صحنه فیلم Joker: Folie à Deux لو رفت که فضای مجازی را ترکاند و حواشی و بازخوردهای زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، ویدیوی لو رفته فیلم جوکر 2 در فضای مجازی توانست بازخوردهای متنوعی را کسب کند. فیلم از پشت صحنه جوکر 2 ، سکانسی از فیلم لیدی گاگا و واکین فنیکس در جوکر را نشان می‌دهد که در حال فیلمبرداری این فیلم موردانتظار هستند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر جدید از لیدی گاگا در فیلم جوکر 2

ویدیوی لو رفته از فیلمبرداری جوکر 2 منتشر شد !

ویدیوهایی از پشت صحنه فیلم Joker: Folie à Deux

در مجموعه ویدئوهایی جدیدی که روز گذشته منتشر شد و لو رفت، لیدی گاگا، در خارج از دادگاه عالی شهرستان نیویورک در مرکز شهر منهتن دیده شد و تماشاگران اولین نگاه مناسب خود را از گاگا در لباس هارلی کوئین دیدند.

این هارلی کوئین که توسط پلیس شهر گاتهام احاطه شده است، رژ لب خود را با یک کت قرمز روشن و رویه الماسی تطبیق می‌دهد و به ظاهر معروف شخصیت کمیک وفادار می‌ماند.

همچنین ویدئویی از واکین فنیکس و تاد فلیپس کارگردان این فرانچایز نیز لو رفته است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی لو رفته فیلم جوکر 2 را ببینید:

فیلم لیدی گاگا و واکین فنیکس در جوکر

Joker: Folie à Deux یک فیلم مهیج روانشناختی موزیکال آمریکایی به کارگردانی تاد فیلیپس بر اساس فیلمنامه‌ای است که او با همکاری اسکات سیلور نوشته است. این فیلم، توسط برادران وارنر پیکچرز، ویلیج رودشو پیکچرز، استودیو دی سی، برون کریتیو و تلاش مشترک تولید و توسط برادران وارنر پیکچرز توزیع شده است.

فیلمبرداری Joker: Folie à Deux در دسامبر 2022 آغاز شد. این فیلم قرار است در 4 اکتبر 2024 در سینما اکران شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *