پاسخ شهاب حسینی درباره پایان پوست شیر [+جزئیات]

شهاب حسینی به تازگی در اردوی تیم‌های ملی کشتی حضور داشته و پاسخ شهاب حسینی درباره پایان پوست شیر توجه هواداران این سریال را به خود جلب کرد.

حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با سوالی درباره سریال پوست شیر همراه بود و جواب شهاب حسینی در رابطه با سریال پوست شیر جنجال زیادی به همراه داشته‌است. شهاب حسینی در پوست شیر که یکی از سریال‌های پرطرفدار شبکه نمایش خانگی‌است حضور داشته و پایان پوست شیر از زبان شهاب حسینی، جوابی‌است که بسیاری از بینندگان و هواداران خواستار دانستن آن هستند.

بیشتر بخوانید:

اتمام سریال پوست شیر تا آخر فروردین

پاسخ شهاب حسینی درباره پایان پوست شیر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد از پنجم و ششم فروردین ۱۴۰۲ برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شده است. روز دوشنبه، هفتم فروردین، شهاب حسینی بازیگر نامدار سینما و تلویزیون، میهمان علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی بود. او در اردوی تیم‌های ملی حاضر شد.

شهاب حسینی در پاسخ به سوال یکی از مربیان تیم ملی در رابطه با پایان پوست شیر گفت:

ما تا ثانیه آخر کشتی شما را نگاه می‌کنیم، شما هم صبر کنید تا پایان فیلم مشخص شود.

پاسخ شهاب حسینی درباره پایان پوست شیر
پایان پوست شیر از زبان شهاب حسینی

پایان پوست شیر از زبان شهاب حسینی

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *