ویدیو: رپ خواندن جنجالی کته در برنامه مهمونی

در قسمت جدید برنامه مهمونی از ایرج طهماسب ، ویدئویی مبنی بر رپ خواندن جنجالی کته در برنامه مهمونی منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، ویدئویی از آواز کته در مهمونی ایرج طهماسب در فضای رسانه، تحت عنوان آواز خواندن یک زن در مهمونی منتشر شده که رپ خواندن در برنامه مهمونی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 5 فصل دوم مهمونی

دانلود قسمت 4 فصل دوم مهمونی

رپ خواندن جنجالی کته در برنامه مهمونی

در قسمت چهارم برنامه مهمونی که به تازگی منتشر شده، کته خانوم به خواندن یک تکه از سبک رپ، حواشی زیادی را در این برنامه به‌پا کرد. این ویدئو، در فضای مجازی منتشر شده و بازخوردهای نسبتاً خوبی را نیز کسب کرده است.

در ادامه می‌توانید آواز خواندن یک زن در مهمونی را ببینید:

رپ خواندن در برنامه مهمونی

این مجموعه فروردین ماه سال 1401 از طریق شبکه نمایش خانگی در دسترس مخاطب قرار گرفت که ترکیبی از شخصیت‌های مختلف عروسکی و کاراکترهای نمایشی داشت.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *