ببینید: فیلم بوسه شبکه نسیم [ویدئو +18]

انتشار فیلم بوسه شبکه نسیم که بریده‌ای از برنامه چهار شگفت‌انگیز در شبکه نسیم است با غوغا و جنجال بسیاری در شبکه‌های مجازی مواجه شد.

اخیرا خبری در مورد بوسه ناگهانی شبکه نسیم منتشر شده که جزو ویدئوهای پربازدید قرار گرفته‌است. این ویدئو با عنوان بوسه دو عابر شبکه نسیم، حواشی بسیاری به وجود آورد. بوسه ناگهانی در شبکه نسیم صدا و سیما با انتقادات و برخوردهای شدیدی مواجه شد و روابط عمومی شبکه نسیم در رابطه با بوسه دوربین مخفی در شبکه نسیم، بیانیه‌ای صادر و توضیحاتی را ارائه داده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده جنجالی بوسه از راه دور آنلاین شرعی و حلال

فیلم بوسه شبکه نسیم

روابط عمومی شبکه نسیم، روز پنجشنبه دهم فروردین، اطلاعیه‌ای درباره رخداد پیش‌آمده در یکی از برنامه‌های این شبکه تلویزیونی به همراه توضیحات تکمیلی منتشر کرد.

باسمه تعالی

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در پی رخداد پیش آمده در یکی از برنامه‌های این شبکه و در جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند بر اساس بررسی‌های اولیه، خطای رخ داده نتیجه سهل انگاری تیم تولید برنامه و بی دقتی ناظران پخش بوده است.

این شبکه خود را ملزم به عذرخواهی از ملت فهیم و شریف ایران و نیز بینندگان عزیز دانسته و ضمن بررسی ابعاد کامل این اتفاق، پس از مسجل شدن نتایج، برخورد قاطع با مسببان این سهل‌انگاری را در دستور کار خود دارد که نتیجه آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.

بوسه دو عابر شبکه نسیم

انتشار بریده‌ ویدئویی از برنامه شبکه نسیم با نام چهار شگفت‌انگیز، که در قالب دوربین مخفی از شبکه‌ی نسیم صدا و سیما پخش شد، با واکنش‌هایی متفاوت در فضای مجازی و رسانه‌ها مواجه شد و در پی آن، روابط عمومی این شبکه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *