اقتباس جدیدی از بازی Resident Evil ساخته خواهد شد !

به تازگی، اخباری مبنی بر اینکه اقتباس جدیدی از بازی Resident Evil ساخته خواهد شد و ساخته شدن فیلم جدید بر اساس Resident Evil شدت گرفته است.

روزنامه Collider، خبری مبنی بر ساخت فیلم جدید Resident Evil منتشر کرده که به رسمی شدن اخبار ساخت فرانچایز جدید رزیدنت ایول دامن می‌بخشد. بر اساس گزارش‌های به دست آمده، فیلم اقتباسی جدید از Resident Evil به کارگردانی جورج رومرو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران انیمیشن Resident Evil: Death Island !

تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد !

ساخته شدن فیلم جدید بر اساس Resident Evil

اقتباس‌های بازی‌های ویدئویی، هرگز بهترین شهرت را در صنعت فیلم نداشته‌اند. پیش از اینکه سریال The Last of Us با تحسین جهانی HBO و باکس آفیس به فیلم‌های Sonic the Hedgehog برسد، استودیوها تلاش می‌کردند تا بهترین داستان‌های این رسانه را به درستی در صفحه بزرگ یا کوچک نمایش دهند.

حالا خبرها حاکی از این است که یک فیلم Resident Evil، توسط استاد زامبی‌ها که الهام‌بخش بازی‌ها، جورج آ. رومرو بود. اکنون، یک مستند، با نام مناسب جورج رومرو Resident Evil، آنچه را که می‌توانست در آن فیلم افسانه‌ای وجود داشته باشد، بررسی می‌کند و یک تریلر جدید داستان وحشیانه را به تصویر می‌کشد.

ساخته شدن فیلم جدید بر اساس Resident Evil
ساخت فیلم جدید Resident Evil

اقتباس جدیدی از بازی Resident Evil ساخته خواهد شد !

این فیلم، تریلری است که با روایتی از خود رومرو شروع می‌شود که او در مورد تأثیری که بر Resident Evil اصلی داشته است، صحبت می‌کند. به خصوص با معرفی کمپینگ، زامبی‌های آهسته و درهم‌تنیده و داستانی از هم‌پیمانان نظامی که در عمارتی گیر کرده‌اند که در آن هم با جانوران و هم با یکدیگر درگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *