ببینید: عکس تولد متفاوت گلاره عباسی +[گلاره عباسی و نوید محمدزاده در پشت صحنه اکتور]

عکس تولد متفاوت گلاره عباسی در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی گلاره عباسی تصویری از خود در روز جشن تولدش منتشر کرده است. در ادامه مطلب با خبر عکس تولد گلاره عباسی همراه ما بمانید.

عکس تولد متفاوت گلاره عباسی

جدید ترین عکس گلاره عباسی

گلاره عباسی درباره این عکس نوشت:

یک سال دیگر هم شروع شد و ممنونم از پیام های پر مهرتان. چه خوشبختم که شما عزیزان همدل و همراهم هستید. دوستتان دارم. در ادامه می‌توانید تصویر تولد گلاره عباسی بازیگر را مشاهده کنید:

عکس تولد متفاوت گلاره عباسی
عکس تولد متفاوت گلاره عباسی

بیشتر بخوانید:

از ویدیوی عقد آریایی بهرام رادان تا حضور گلاره عباسی در مراسم عقد بهرام رادان

جنجال تازه رعنا رحیم پور ؛ اظهار محبت به گشت ارشاد + فایل صوتی رعنا رحیم پور

گلاره عباسی و نوید محمدزاده در پشت صحنه اکتور

گلاره عباسی با انتشار استوری گلاره عباسی از پشت صحنه سریال اکتور توجهات زیادی را به خود جلب کرد. تصویر جدید گلاره عباسی و نوید محمدزاده در استوری اینستاگرامی او منتشر شد. تصویر تازه منتشر شده از گلاره عباسی و نوید محمدزاده در پشت صحنه اکتور توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است. همزمان با پخش قسمت جدید سریال اکتور، عکس جدیدی از پشت صحنه این سریال از گلاره عباسی به همراه نوید محمدزاده در استوری گلاره عباسی، بازیگر نقش مریم منتشر شد.

در ادامه می‌توانید پشت صحنه سریال اکتور را ببینید:

گلاره عباسی و نوید محمدزاده در پشت صحنه اکتور
تصویر جدید گلاره عباسی و نوید محمدزاده

تصویر جدید گلاره عباسی و نوید محمدزاده

آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال در ژانر درام و اجتماعی می باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *