کامنت جنجالی ستاره پسیانی زیر پست محمدرضا غفاری

به تازگی خبری در مورد کامنت جنجالی ستاره پسیانی زیر پست محمدرضا غفاری در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا پست محمدرضا غفاری و کامنت عجیب پسیانی در رسانه‌ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. گویا کامنت عجیب ستاره پسیانی زیر پست بازیگر مشهور حواشی بسیاری را برای او به همراه داشته است. در ادامه نوشته ستاره پسیانی پای پست محمدرضا غفاری را خواهیم دید.

کامنت جنجالی ستاره پسیانی زیر پست محمد رضا غفاری

محمدرضا غفاری، بازیگر سینما و تلویزیون با تازگی تصویری از خودش منتشر کرده که با کامنت معاندار ستاره پسیانی و الناز حبیبی مواجه شده است.آن هایی که بازی های محمدرضا غفاری را دنبال کرده اند، می دانند که او با فیلم سینمایی رویایی خیس به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1384 وارد عرصه بازیگری شد.

او با همان فیلم نخستین خود مورد توجه قرار گرفت و در ۲۷ فیلم و سریال و نمایش خانگی دیگر بازی کرد. محمدرضا غفاری آخرین بار هم در فیلم سینمایی پرونده باز به کارگردانی کیومرث پوراحمد حضور یافت که هنوز اکران نشده با جنجال های زیادی روبرو شده است.

در ادامه می‌توانید پست محمدرضا غفاری و کامنت عجیب پسیانی را ببینید:

کامنت جنجالی ستاره پسیانی زیر پست محمد رضا غفاری
کامنت عجیب ستاره پسیانی زیر پست بازیگر مشهور

کامنت عجیب ستاره پسیانی زیر پست بازیگر مشهور

او در تازه ترین پست اینستاگرامی اش، تصویری از خود منتشر کرده که با واکنش برخی سینماگران مواجه شده است. در این رابطه ستاره پسیانی زیر پست محمدرضا غفاری نوشت:

“جوانیم بهاری بود و بگذشت”

همچنین الناز حبیبی نیز نوشت:

“آقا”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *