دوآ لیپا به فیلم Barbie پیوست !

پس از اینکه روز گذشته، تریلری جدید از فیلم باربی منتشر شد، بازیگران جدیدی معرفی شدند که مهم‌ترین آنها، پیوستن دوآ لیپا به فیلم Barbie اشاره کرد.

پس از انتشار تریلر، و اسامی بازیگران فیلم موردانتظار باربی، اضافه شدن دوا لیپا به فیلم 2023 Barbie مهم‌ترین خبر دیروز بود که تحت عنوان حضور Dua Lipa در باربی منتشر شد. در کنار دوا لیپا در فیلم جدید باربی ، جان سینا نیز یکی از شخصیت‌هایی بود که معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم Barbie منتشر شد !

پیوستن دوآ لیپا به فیلم Barbie

بلاک باستر موردانتظار سال 2023 با بازی مارگوت رابی در نقش عروسک نمادین باربی،روز گذشته بازیگران زیادی که در این فیلم بازی می‌کنند را معرفی کرد که دوآ لیپا فوق ستاره موسیقی پاپ، در اولین نقش اصلی بازیگری‌اش، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد.

باربی یا Barbie یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر کمدی رمانتیک است که بر اساس داستان اسباب‌بازی باربی از شرکت ماتل ساخته شده‌است. از بازیگران این فیلم می‌توان به اما مکی، ویل فرل، سیمو لیو، کیت مک‌کینن، آمریکا فررا، الکساندرا شیپ، مایکل سرا و ایسا ری اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از دوآ لیپا را ببینید:

پیوستن دوآ لیپا به فیلم Barbie
حضور Dua Lipa در باربی

دوا لیپا در فیلم جدید باربی

دوآ لیپا متولد ۲۲ اوت ۱۹۹۵ خواننده و ترانه‌نویس انگلستانی است. او پس از کار به عنوان یک مدل، در سال ۲۰۱۵ قراردادی با گروه موسیقی وارنر بست و در سال ۲۰۱۷ نخستین آلبوم با نام خود را منتشر کرد.

این آلبوم به رتبه سوم در جدول آلبوم‌های بریتانیا رسید و نه تک‌آهنگ از آلبوم، از جمله آن یک نفر باشم، اهمیت نمی‌دهم و تک‌آهنگ رتبه یک بریتانیا و رتبه ششم ایالات متحده آمریکا قوانین جدید حاصل شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *