اطلاعات تکمیلی فصل دوم سریال Arcane منتشر شد !

روز گذشته، رسانه‌ی اینترنتی Collider، از اطلاعات تکمیلی فصل دوم سریال Arcane در یک مقاله خبر داد که بازخوردهای خوبی را نیز کسب کرد.

پس از اینکه اعلام شد سریال آرکین فصل دوم دارد و فصل بعدی این انیمیشن ساخته می‌شود، جزئیات فصل 2 Arcane توسط رسانه‌های مختلفی به دست مخاطبان رسید که در نهایت Collider، بامداد امروز، جزئیات فصل دوم سریال آرکین را به صورت تکمیلی بیان کرد.

این سایت خبرگزاری معتبر، در تأیید حرف‌های گذشته‌ی خودش در روز گذشته، درباره فصل دوم انیمیشن سریالی آرکین صحبت‌های فراوانی ا انجام داد.

اطلاعات تکمیلی فصل دوم سریال Arcane

پس از تمدید سریع سریال Arcane در نوامبر 2021، اطلاعات زیادی درباره این بازی منتشر نشد. این سریال بر روی دو خواهر به نام های وی و جینکس تمرکز می‌کند که خود را در طرف مقابل درگیری بین پیلتوور ثروتمند و شهر فقیر آن زائون می‌بینند. این اولین نمایش استریم شد که در رده برنامه انیمیشن برجسته در امی برنده شد و همچنین به عنوان یکی از بهترین نمایش‌های سال مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس آخرین به‌روزرسانی درباره فصل دوم Arcane توسط Nicolo Laurent، مدیرعامل Riot Games، به نظر می‌رسد که انتظار زیادی برای فصل بعدی، درباره داستان وجود دارد. لورن در مصاحبه‌ای با مجله Bilibilii، به پیشرفت این مجموعه انیمیشنی موفق پرداخت.

لوران درباره فصل دوم انیمیشن سریالی آرکین گفت:

برای بالا نگه داشتن کیفیت خوب نسبت به فصل اول، نیاز به زمان داریم.

همچنین او اطلاعاتی تکمیل‌تر داد و ادامه داد:

من فقط قسمت سوم فصل 2 را قبل از پروازم به چین تماشا کردم. ما در حال پیشرفت در آن هستیم. هنوز آماده نیست. دو دلیل برای این وجود دارد. 1شما کیفیت را می‌خواهید و ما فقط نمی‌خواهیم عجله کنیم و این کار زمان می‌برد و این دلیل خوبی است.

دلیلدوم این است که، صادقانه بگوییم، ما نمی‌دانستیم که فصل 1 قرار است موفقیت‌آمیز باشد. بنابراین ما فصل 2 را تا پس از انتشار آن شروع نکردیم. و بنابراین اگر می‌دانستم Arcane قرار است موفق شود، می‌توانستیم فصل 2 را زودتر شروع کنیم.

در ادامه می‌توانید تصویری از شخصیت‌های سریال Arcane را ببینید:

اطلاعات تکمیلی فصل دوم سریال Arcane
جزئیات فصل 2 Arcane

از فصل دوم چه انتظاری می‌رود؟

فصل 1، محرمانه با یک رویارویی مهم و مبهم به پایان رسید که شامل جینکس، وی، کیتلین و سیلکو بود. در هرج و مرجی که سیلکو در آن مُرد. جینکس غمگین، درست زمانی که آنها به استقلال زائون رای می‌دادند، به ساختمان شورا شلیک کرد. فینال درست قبل از فرود موشک به پایان رسید، و پس از بازگشت احتمالاً تمرکز اصلی فصل 2 Arcane خواهد بود.

این اقتباس، نه تنها به دلیل جلوه‌های بصری قابل توجه و طرح جذاب آن ارتقا یافت، بلکه صداپیشگان Arcane نیز با اجرای خود به عمق داستان افزودند. علاوه بر Steinfeld، Purnell، Leung و Spisak، این گروه شامل چندین بازیکن اصلی و فرعی نیز بود که می‌توانستند با قسمت دوم در کانون توجه قرار گیرند.

گستردگی این مجموعه بسیار عجیب بود و ستایش آن، می‌تواند داستان را نیز به خوبی ارتقا بدهد. این برنامه در زمان اولین نمایش خود، به عنوان پرمخاطب‌ترین نمایش نتفلیکس در عرض یک هفته پس از نمایش خود، رکورد زد. با توجه به تحسین‌های منتقدان حرفه‌ای و مخاطبان عام، قابل درک است و حتی ترجیح داده می‌شود که عجله‌ای برای پخش قسمت‌های جدید وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *