بهترین شخصیت در سریال Arcane ؛ محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

چند قسمت اول Arcane شخصیت های دوست داشتنی را معرفی می‌کند که مطمئناً از بهترین های سریال خواهند بود. در ادامه با نوشتار بهترین شخصیت در سریال Arcane همراه با فیگار بمانید تا با محبوب ترین ها و مهم ترین شخصیت‌های این سریال هیجان انگیز از نتفلیکس آشنا شوید.

سریال جدید نتفلیکس با نام Arcane که بر اساس دنیای بازی ویدیویی League of Legends ساخته شده است، تا به امروز شش قسمت آن پخش شده است. تا اینجای کار، ساختار دراماتیکی آن کار بزرگی برای افزودن عمق بیشتر به داستانی که بازی قبلاً برای این قهرمانان ایجاد کرده بود، انجام داده است. با این حال، چیزی که واقعاً این چند قسمت اول را عالی می‌کند این است که آن‌ها را به روشی قابل انسانی جلوه می‌دهد. در ادامه با نوشتار بهترین شخصیت در سریال Arcane همراه فیگار بمانید تا ببینیم چرا و چه کسی از جزو بهترین شخصیت های سریال Arcane به حساب می‌آیند.

بهترین شخصیت در سریال Arcane

محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

فهرست شخصیت هایی که در ادامه نوشتار بهترین شخصیت در سریال Arcane به عنوان مهم ترین ها و محبوب ترین های این سریال برای شما معرفی شده‌اند را در لیست زیر در یک نگاه می‌توانید ببینید:

بهترین شخصیت در سریال Arcane
بهترین شخصیت در سریال Arcane

در حالی که سریال بیشتر بر روی داستان دو قهرمان محبوب بازی تمرکز دارد، تعداد زیادی شخصیت جدید را برای تماشای طرفداران این بازی یا حتی آن‌هایی که طرفدار انیمه هستند و روحشان از بازی خبر نداشته، معرفی می‌کند تا لذت دو عالم را ببرند. همانطور که گفته شد، چند شخصیت وجود دارند که از بقیه به عنوان یکی از بهترین شخصیت های سریال Arcane متمایز بودند. نقد فصل اول سریال Arcane (آرکین 2021)

Vi

بهترین شخصیت های سریال Arcane, بهترین شخصیت های Arcane
بهترین شخصیت های Arcane

 

صداپیشگی وی نه تنها توسط Hailee Steinfeld، هنرپیشه ای که به خوبی با شخصیت بازی های ویدیویی سازگار است، انجام می شود، بلکه او همچنین خواهر بزرگ پودر و یکی از ستاره های اصلی این سریال است.

پیچیدگی او زمانی که سعی می‌کند از پودر مراقبت کند ظاهر می‌شود، در حالی که با این ایده دست و پنجه نرم می‌کند که خواهرش زندگی او را به طور قابل توجهی سخت‌تر می‌کند. ابعاد اخلاقی وی در این قسمت‌ها به‌طور جدی مورد آزمایش قرار می‌گیرد و با وجود اینکه او چیزهای وحشتناکی به پودر می‌گوید، هنوز هم به راحتی ریشه‌یابی می‌شود و قابل ارتباط است.

بیشتر بخوانید:

Powder

بهترین شخصیت در سریال Arcane
بهترین شخصیت در سریال Arcane

پودر، که به عنوان Jinx در لیگ شناخته می‌شود، فقط یک دختر یتیم معمولی با موهای آبی است که هنوز دقیقاً جایگاه خود را در جهان نمی‌داند. جینکس ستاره این سریال است که شیرین به تصویر کشیده می‌شود، اما نمی‌تواند همه چیز اطرافش را بشکند یا خراب کند. او دائماً مشتاق تأیید خواهرش است، اما این واقعیت که او اغلب موفق به دریافت آن نمی‌شود، او را به شخصیتی تبدیل می‌کند که مخاطبان می‌توانند با او همدردی کنند.

بیشتر بخوانید:

Vander

بهترین شخصیت های سریال Arcane, بهترین شخصیت های Arcane
بهترین شخصیت های سریال Arcane

ظاهراً وندر یک شخصیت جدید برای جهان سریال و بازی است، اما برخی از طرفداران بازی حدس می‌زنند که او ممکن است وارویک باشد، زیرا اطلاعات زیادی در مورد گذشته آن قهرمان وجود ندارد.

واندر یک پدر دوست داشتنی است که Vi و Powder را زیر بال و پر خود گرفته و از مردم شهرش بسیار مراقبت می‌کند. در حالی که بار او مکانی است که برخی از مشاغل مشکوک و مخرب در آن از شکل می‌گیرند، او از نظر اخلاقی سالم و واقعاً مهربان است.

Caitlyn

بهترین شخصیت در سریال Arcane
بهترین شخصیت در سریال Arcane

مسائل معمایی و کلاسیک جنایی ( بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022 ) در پیلتوور، شهر تخیلی که داستان سریال آرکین در آن اتفاق می‌افتد، نکته مهم، حیاتی و بزرگی است. کیتلین، با وجود اینکه از خانواده ای مرفه است، از این مسائل و بسیاری موارد دیگر که توسط جامعه او گسترش می‌یابد، بسیار آگاه است.

حتی زمانی که جیس به خاطر استفاده از جادو طرد می‌شود، کیتلین به او می‌چسبد و می‌خواهد به هر نحوی که می‌تواند به او کمک کند. او وفادار است و اجازه نمی‌دهد شهرت یا موقعیتش مانع از عشق او به دوستش شود. همه اینها باعث می‌شود که شخصیتی عالی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

Jayce

بهترین شخصیت های سریال Arcane, بهترین شخصیت های Arcane
بهترین شخصیت های Arcane

جیس قهرمانی است که در گیم‌پلی معمولی زیاد دیده نمی‌شود و به طرز خنده‌داری، همتایان و مربیانش در Piltover نیز او را نادیده می‌گیرند. جیس، اگرچه از خود راضی به نظر می‌رسد، اما در تلاش برای مهندسی روشی برای استفاده از جادو در مطالعه‌اش، بیشتر بر فعالیت‌های ذهنی ( بهترین فیلم ها و سریال های ذهنی 2021 ) متمرکز است. جیس قرار است نقش مهمی در ساختار اساسی سریال داشته باشد. ناگفته نماند که شخصیت او بسیار پیچیده است.

بیشتر بخوانید:

Deckard

بهترین شخصیت در سریال Arcane
بهترین شخصیت در سریال Arcane

دکارد، که بیشتر با نام سینگد شناخته می‌شود، سرسپردۀ ویکتور است، و در حالی که از برخی جنبه ها بد است، بیشتر در موقعیت‌های بدی قرار می‌گیرد که نمی‌داند به جز اطاعت چه کاری انجام دهد. مانند دکتر موندو! Singed آزمایشی است که اشتباه انجام شده، و تماشای انتقال او به هیولایی که تبدیل می‌شود هم هیجان‌انگیز و هم ناامیدکننده است. دکارد به نوعی فرد خوب و شخصیتی منحصر به فرد با طرز فکر معقول است، او فقط متحدان اشتباهی دارد.

بیشتر بخوانید:

Viktor

بهترین شخصیت های سریال Arcane, بهترین شخصیت های Arcane
بهترین شخصیت های سریال Arcane

ویکتور به سرعت ثابت می‌کند که شروری به تمام معنا است که از عشق ورزیدن تنفر دارد. سرمی که او تولید می‌کند از نظر طراحی هیولاگونه است و تکنیک‌های آن به شدت وحشتناک به عمل منجر می‌شود، اما چیزی که ویکتور را به یک آنتاگونیست بزرگ تبدیل می‌کند این است که به جای کشتن پودر، او را در ضعیف‌ترین لحظه‌اش دلداری می‌دهد. او فردی خطرناک است، اما درد طرد شدن را نیز می‌داند.

بیشتر بخوانید:

Heimerdinger

بهترین شخصیت در سریال Arcane
بهترین شخصیت در سریال Arcane

انیمه Arcane از نتفلیکس، اگرچه بسیار متفاوت به نظر می‌رسد، اما همچنان قهرمانان را به شکلی قابل تشخیص و خوب به تصویر می‌کشد. هایمردینگر یک یوردل قدیمی خردمند با دانش فراوان و صدایی آزاردهنده است که به طرز شگفت انگیزی روی طول سریال واقع گرایانه به نظر می‌رسد.

هایمر شخصیت بزرگی است، زیرا در حالی که نقش خود را جدی بازی می‌کند، قامت، صدا و حرکت او به مضحک بودن او می‌افزاید. هایمردینگر از بسیاری از شخصیت‌های دیگر در Arcane پیرتر است، و بدون شک تاریخچه او سرشار از اطلاعات می‌باشد که ممکن است بعداً در سریال مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید:

Mylo

بهترین شخصیت های سریال Arcane, بهترین شخصیت های Arcane
بهترین شخصیت های Arcane

مایلو، شوخ است و دوست دارد در اطراف بچرخد، اما، در زمان های خاص، او یک دزد زبردست با مهارت‌های منحصر به فرد است. خط داستانی شخصی مایلو، اگرچه هنوز کاملاً مشخص نیست، مطمئناً کسی است که مخاطبان را با خود نگه می‌دارد.

Ekko

بهترین شخصیت در سریال Arcane, بهترین شخصیت های سریال Arcane, بهترین شخصیت های Arcane
بهترین شخصیت در سریال Arcane

اککو، قهرمان محبوب لیگ افسانه‌ها، در این نمایش فقط یک بچه است، اما نگرش و بدجنسیش او را به یک شخصیت شایان ستایش تبدیل کرده است. اککو نه تنها به اندازه کافی باهوش است که بتواند دوستانش Vi و Powder را مخفی کند و به آنها کمک کند، بلکه می‌داند که برای کارهای بزرگتر وجود دارد و هست! در حالی که او در چند قسمت اول زمان زیادی برای جولان دادن ندارد، این احتمال وجود دارد که با ادامه سریال به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت در سریال Arcane سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


2 thoughts on “بهترین شخصیت در سریال Arcane ؛ محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

  1. داداش ویکتور رو با سیلکو اشتباه گرفتی. ویکتور دانشمنده با جیس کار میکنه.
    اونی که میگی شروره و پاودر رو در ضعیف ترین لحظه ملاقات میکنه ویکتور نیست، اون سیلکو هستش. هنوزم معلوم نیست کیه این سیلکو؟ ! شاید جهین باشه. –> Jhin
    وندر هم وارویک نیست
    اون دکارد هم سینگد نیسش، سینگد شیمی دان دیوانه همکار سیکلو هست، احتمالا پدر یا دویت ویکتوره، سینگد اون معجون بنفش رو میسازه. دکارد فقط یه قربانیه و خیلی زود از داستان حذف میشه

  2. ببخشید اینو میگم ولی شخصیتی که پودر رو میبره و بزرگش میکنه و بهش اسم جینکس رو میده
    اسمش ویکتور نیست
    اسمش سیلکو همون مرد یک چشمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *