تریلر رسمی فیلم Talk to Me منتشر شد !

فیلم Talk to Me ، از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که توسط A24 اکران خواهد شد و در ادامه تریلر رسمی فیلم Talk to Me را خواهیم دید.

روز گذشته، کمپانی محبوب A24، با انتشار تریلر فیلم Talk to Me تحت عنوان نخستین تریلر Talk to Me توانست حواشی زیادی را به همراه داشته باشد و سروصدای زیادی را در هالیوود برپا کند.

تریلر رسمی باهام صحبت کن بدون هیچ اعلام قبلی به انتشار رسید و برخی از هواداران دنیای سینما و تلویزیون را سوپرایز کرد.

تریلر رسمی فیلم Talk to Me منتشر شد !

فیلم با من صحبت کن یا همان Talk to Me، یک فیلم ترسناک ماوراءالطبیعه استرالیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دنی و مایکل فیلیپو، در اولین کارگردانی بلندشان و نویسندگی دنی فیلیپو و بیل هینزمن است. این فیلم درباره میا، زن جوانی است که پس از یک جلسه با دست مومیایی شده، و حالا با اتفاقات ماوراءالطبیعی درگیر می‌شود.

در تریلر فیلم Talk to Me الکساندرا جنسن، جو برد، اوتیس دانجی، میراندا اتو، زوئی تراکس و کریس آلوسیو در نقش های مکمل ظاهر می‌شوند.

تریلر رسمی باهام صحبت کن

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر Talk to Me را ببینید:

با من صحبت کن، پیش نمایش خود را در جشنواره فیلم آدلاید 2022 داشت و سپس اولین نمایش جهانی آن در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 22 ژانویه 2023 انجام شد. این فیلم قرار است در 28 ژوئیه 2023 توسط A24 در ایالات متحده اکران شود.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes ،Talk to Me بر اساس 58 نقد، با میانگین امتیاز 97% تایید شد. در توافق این سایت آمده است:

این فیلم، با داستانی گیرا و جلوه‌های عملی چشمگیر، نخ وحشتناک قرن بیست و یکمی را می‌چرخاند که بر پایه‌های کلاسیک ساخته شده است. در متاکریتیک، فیلم بر اساس 10 منتقد، میانگین وزنی امتیاز 72 از 100 را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است.

با من صحبت کن پیش نمایشی در جشنواره فیلم آدلاید 2022 داشت و اولین نمایش بین المللی خود را در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در ترکیب نیمه شب خود کسب کرد. A24 پس از نمایش فیلم در جشنواره ساندنس، حقوق پخش آمریکای شمالی را برای این فیلم به دست آورد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *