عکس : سلفی جذاب بازیگران سریال نون خ در فرودگاه

به تازگی تصویری از سلفی جذاب بازیگران سریال نون خ در فرودگاه در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار جذاب و دیدنی می باشد.

شیرین نون خ، یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن این سریال میباشد، وی عکسی خاطره انگیز هنرپیشگان سریال نون خ در فرودگاه در کنار هدیه بازوند بازیگر نقش روژان نون خ و صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال در نون خ 1 را در صفحه رسمی اش منتشر کرد که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

اخیرا خبری درباره سلفی هنرمندان سریال نون خ در فرودگاه در فضای مجازی پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. در ادامه تصویری از بازیگران نون خ در کنار هواپیما خواهیم دید.

سلفی جذاب بازیگران سریال نون خ در فرودگاه

ندا قاسمی شیرین دختر نورالدین خانزاده در سریال نون خ است که در فصل اول و دوم این سریال حضور داشت. این بازیگر کشورمان که اصالتا کرمانشاهی است و پیش از بازی در سریال نون خ در کرمانشاه فعالیت‌هایی در تئاتر و رادیو داشت و در چند تله فیلم مقابل دوربین رفت.

بازیگر نقش شیرین سریال نون خ از طریق یکی از دفاتر فیلمسازی به دفتر سعید آقاخانی معرفی شد و بعد از گرفتن تست بازیگری برای نقش شیرین انتخاب شد و با این سریال در میان مردم به شهرت و محبوبیت رسید.

سلفی هنرمندان سریال نون خ در فرودگاه

در ادامه می‌توانید تصویری از بازیگران نون خ در کنار هواپیما را ببینید:

سلفی جذاب بازیگران سریال نون خ در فرودگاه
سلفی هنرمندان سریال نون خ در فرودگاه

این بازیگر کشورمان به دلیل داشتن اصالت کرمانشاهی به خوبی توانسته از عهده ایفای نقشش برآید و لهجه کرمانشاهی را در این فیلم به خوبی ادا کند و در کنار دیگر بازیگران این سریال با سریال نون خ مهمان خانه‌های مردم از قاب تلویزیون است.

پس از سال ها حضورش در عرصه ی بازیگری، در ایام نوروز سال 1398 با حضور در نقش شیرین در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید. علاوه بر فصل اول سریال نون خ در فصل دوم سریال نون خ نیز حضور پیدا کرد.

از بازیگران سریال نون خ می توانیم به سعید آقاخانی، سیروس میمنت، هدیه بازوند، علی صالحی، شقایق دهقان، پاشا جمالی، حمید لولایی، شیدا یوسفی، علی صادقی و … اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *