تریلر رسمی فصل چهارم سریال True Detective منتشر شد

پس از وقفه‌ای طولانی، شبکه «HBO» با انتشار تریلر رسمی فصل چهارم سریال True Detective ، از فصل 4 این سریال مهیج و معمایی رونمایی کرد.

پس از اینکه، تأییدیه فصل 4 سریال کاراگاهان حقیقی به انتشار رسید، طرفداران منتظر تریلرهای این سریال مهیج و کارآگاهی بودند. برادران وارنر دیسکاوری، با انتشار تریلر فصل 4 سریال True Detective از عنوان رسمی این فصل که True Detective: Night Country نام دارد رونمایی کردند. «جودی فاستر» و «کالی ریس» دارند تا در این فصل سریال کارآگاهان حقیقی نقش‌آفرینی کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فصل چهارم سریال True Detective

این فصل درباره وقتی است که شب طولانی زمستانی در آلاسکا فرا می‌رسد. در طی این تاریکی هشت مرد که ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال «تسالال» را اداره می‌کنند، بدون هیچ اثری ناپدید می‌شوند. کارآگاه «لیز دانورز» و «اوانجلین ناوارو»، برای حل این پرونده به آن منطقه احزار می‌شوند.

از بازیگران این فصل می‌توان به «جودی فاستر»، «کالی ریس» «فیونا شاو»، «فین بنت»، «ایزابلا استار لابلانک»، «آکا نیویانا»، «آنا لمبه»، «جوئل دی مونتگراند»، «کریستوفر اکلستون» و «جان هاکس» اشاره کرد. «عیسی لوپز» به عنوان مجری برنامه، نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و کارگردانی تمام قسمت‌ها در فصل 4 True Detective فعالیت می‌کند. True Detective، یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی گلچین آمریکایی است که توسط «نیک پیزولاتو» ساخته و نوشته شده و از شبکه «HBO» پخش می‌شود.

هر فصل از سریال به عنوان یک روایت مستقل ساخته شده که از گروه‌های بازیگران جدیدی استفاده می‌کند. تریلر فصل 4 سریال True Detective نشان داد که این فصل از 24 دی 1402 با حضور «جودی فاستر» پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال True Detective چیست؟ آیا فصل چهارم به خوبی فصل‌های قبلی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *