بروس کمپبل تأیید کرد که فیلم‌های بیشتری از فرانچایز Evil Dead خواهیم ساخت

فرانچایز Evil Dead یکی از پرطرفدارترین آثار ترسناک در سینما هستند. اخیراً بروس کمپبل اعلام کرد که آثار بیشتری از فیلم Evil Dead ساخته خواهد شد.

به گزارش فیگار و به نقل از کولایدر؛ فیلم «Evil Dead Rise»، آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های Evil Dead، در آوریل امسال در سینماها اکران شد. بروس کمپبل، ستاره سابق و تهیه‌کننده این فرانچایز، در مورد واکنش‌های مثبت به این فیلم توسط مخاطبان و طرفداران «Evil Dead» اظهار نظر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم‌های بیشتری از فرانچایز Evil Dead ساخته می‌شود

همراه با تهیه‌کنندگان دیگر، «رابرت تاپرت» و «سم رایمی»، این فیلم یک خوش آمد دوباره به این فرانچایز است که در سال 1982 آغاز شده بود و مفهوم «کتاب مردگان» را به طرفداران فیلم‌های ترسناک معرفی کرد. در گفتگو با رابرت تیلور از «Collider»، کمپبل از خوشحالی خود درباره واکنش‌های مثبت فیلم حرف زد.

وقتی از او درباره برنامه‌های آینده مجموعه فیلم مرده شریر پرسیده شد، کمپبل به صورت مثبت پاسخ داد:

خبر خوب برای طرفداران این است که آنها نباید دهه‌ها منتظر یک قسمت دیگر باشند، بلکه قرار است آنها به طور متداول و پشت سر هم منتشر شوند.

فیلم Evil Dead

کمپبل گفت:

باید تعادلی سالم بین خوشحال کردن طرفداران و خسته کردن آنها با دستیابی به بیش از حد از یک چیز خوب یافت شود، همانند چیزی که در برخی از مجموعه‌های دیگر اتفاق افتاده است.

کمپبل همچنین کارگردان «لی کرونین» را تحسین کرد؛ اما گفت که نگران است اکنون که این فیلم موفق‌ترین قسمت مجموعه بوده و بیش از 140 میلیون دلار فروش کرده، این فیلمساز با استعداد دیگر در دسترس آنها نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز Evil Dead چیست؟ آیا از طرفداران فیلم‌های ترسناک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *