گروه Kiss کنسرتی با آواتارهای دیجیتالی برگزار کردند

گروه Kiss در آخرین کنسرتی که در شهر نیویورک داشت، با رونمایی از آواتارهای دیجیتالی اعضای خود، به اولین گروهی تبدیل شد که این کار جذاب را انجام می‌دهد.

گروه موسیقی KISS که یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های موسیقی سبک راک (Rock) محسوب می‌شوند، در چهار سال اخیر تورهای کنسرت زیادی را برگزار کرده‌اند. در کنسرت اخیر این گروه، اجرای هولوگرافیک آواتارهایشان به نمایش گذاشته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گروه Kiss کنسرتی با آواتارهای دیجیتالی برگزار کردند

در پایان کنسرت گروه کیس در Madison Square Garden شهر نیویورک، اعضا پس از اجرای آخرین آهنگ خود، از صحنه ناپدید شدند و سپس در پشت صحنه، آواتارهای دیجیتالی اعضا به نمایش درآمد. این آواتارها، یکی از آهنگ‌های گروه را اجرا کردند. در این ویدئو به طرفداران خبر داده شد که این اتفاق باعث می‌شود گروه راک KISS برای همیشه زنده باقی بماند.

آواتارهای اعضا با همکاری Pophouse Entertainment و Industrial Light & Magic (ILM)، به سبک ابرقهرمانان داستان‌های فانتزی، ساخته شده‌اند. ILM پیش‌تر نیز برای گروه موسیقی ABBA آواتارهای دیجیتالی تولید کرده بود. تماشاچیان در کنسرت نیویورک، شاهد نمایشی تقریباً هولوگرافیک از گروه KISS روی پرده‌های آویزان در Madison Square Garden بودند.

همچنین باید اشاره کرد که هنوز برنامه‌ای برای اجرای آواتارهای مجازی گروه KISS اعلام نشده؛ اما احتمالاً باید منتظر برگزاری کنسرت‌هایی شبیه این اجراها باشیم. «جن سیمونز» و «پل استنلی»، بنیان‌گذاران گروه کیس، معتقدند که این تصمیم به آن دلیل است که گروه همیشه جوان و برجسته باقی بماند.

KISS، یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین گروه‌های موسیقی راک است که به دلیل گریم خاص اعضا و اجرای حرکات نمایشی منحصربفرد در صحنه شناخته می‌شود. این گروه بیش از 80 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را در سرتاسر جهان فروخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام گروه Kiss چیست؟ آیا موسیقی‌های این گروه را دنبال می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *