ویل اسمیت: فیلم I Am Legend 2 ادامه داستان فیلم اول است

فیلم I Am Legend یکی از آثار بسیار معروف ویل اسمیت است. این بازیگر در جشنواره فیلم «دریای سرخ» عربستان تأیید کرد که فیلم I Am Legend 2 ساخته خواهد شد.

قبلاً گزارش شده بود که برادران وارنر دنباله‌ای برای فیلم «من افسانه هستم» با حضور ویل اسمیت و مایکل بی جوردن، بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» در نظر دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم I Am Legend 2 ساخته می‌شود

اسمیت گفت:

“فردا با مایکل بی. جوردن تماس خواهم گرفت. فیلمنامه به تازگی آماده شده است… احتمالاً بیش از حد اطلاعات می‌دهم…”

فیلم “من افسانه‌ام” که یک فیلم زامبی محور و پساآخرالزمانی است که در سال 2007 با فروش بیش از 77 میلیون دلار در افتتاحیه داخلی، فروش داخلی 256.4 میلیون دلار و فروش جهانی 585.4 میلیون دلاری موفقیت زیادی کسب کرد. در پایان فیلم اول، شخصیت «رابرت نویل» با بازی «ویل اسمیت» می‌میرد؛ اما پایان ثانویه فیلم نشان می‌دهد که او زنده می‌ماند. «اکیوا گلدزمن» برای نوشتن فیلمنامه قسمت دوم نیز بازمی‌گردد.

فیلم I Am Legend 2

اسمیت می‌گوید:

“ما با داستان نسخه دی‌وی‌دی ادامه خواهیم داد جایی که شخصیت من زنده می‌ماند. جزئیات بیشتری نمی‌توانم اعلام کنم، اما مایکل بی جوردن نیز در این فیلم حضور خواهد داشت و آن را می‌سازیم.”

ویل اسمیت، که 55 سال دارد و در فیلم «شاه ریچارد» بازی کرده است، پس از اینکه در مراسم اسکار به کریس راک سیلی زد، به ندرت در مکان‌های عمومی دیده می‌شود. او در جده عربستان می‌گوید:

“همیشه خواسته‌ام در دنیا خوبی کنم، همیشه خواسته‌ام که لبخند به لب مردم بیاورم، همیشه خواسته‌ام شادی و انگیزه بدهم. می‌خواهم حس خوبی داشته باشید. فعلاً هیچ خبر رسمی و قطعی در مورد ساخت فیلم من افسانه هستم 2 وجود ندارد. اطلاعاتی که در سوال ذکر شده، مربوط به ادعاها و گزارش‌هایی است که ممکن است در طول سال‌های گذشته منتشر شده باشند. با توجه به نداشتن اطلاعات جدید، نمی‌توانم در مورد وضعیت فعلی فیلم فیلم I Am Legend 2 صحبت کنم.”

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم I Am Legend 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *