تریلر سوم فیلم Dune: Part Two منتشر شد

قسمت دوم فیلم Dune یکی از مورد انتظارترین آثار سینمایی در سال 2024 است که اخیراً تریلر فیلم Dune: Part Two توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شد.

استودیو برادران وارنر تریلر Dune 2 را منتشر کرده است. این فیلم برنامه‌ریزی شده بود که در ماه اکتبر اکران شود، اما بازیگران اعتصاب کردند و به این اتفاق منجر شد که وارنرها نمایش فیلم را تا مارس آینده به تأخیر بیندازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Dune: Part Two منتشر شد

بخش دوم فیلم «تلماسه» به دلیل صحنه‌های خشن، محتوای وسوسه‌آور و استفاده از الفاظ رکیک، رده سنی بالاتر از 13 سال (PG-13) دریافت کرده است. این فیلم در تاریخ 1 مارس 2024 (11 اسفند 1402) اکران خواهد شد. در ادامه دیگر پوسترهای منتشر شده از این فیلم را مشاهده خواهید کرد.


پوسترهای فیلم Dune 2 منتشر شدند

«تیموتی شالامی» در نقش «پل اتریدیز»، «زندیا» در نقش «چانی»، «جاش برولین» در نقش «گارنی هالک»، «ربکا فرگوسن» در نقش «لیدی جسیکا اتریدیز»، «دیو باتیستا» در نقش «گلوسو ربان هارکونن»، «خاویر باردم» در نقش «استیلگار»، «استلان اسکارزگارد» در نقش «بارون ولادیمیر هارکونن»، «استیون مک‌کینلی هندرسون» در نقش «توفیر هوات» و «شارلوت رمپلینگ» در نقش «مادر موهایم» بازگشته‌اند.

پوسترهای فیلم Dune 2

پوسترهای فیلم Dune 2

پوسترهای فیلم Dune 2 پوسترهای فیلم Dune 2 پوسترهای فیلم Dune 2

بازیگران جدید شامل «آستین باتلر» در نقش «فید-راتا هارکونن»، «کریستفر واکن» در نقش «امپراتور»، «فلورنس پیو» در نقش «شاهدخت ایرولن کورینو»، «لئا سیدو» در نقش «لیدی مارگو»، «سهیلا یعقوب» در نقش «شیشاکلی» و «تیم بلیک نلسون» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت دوم فیلم Dune چیست؟ آیا قسمت اول را دوست داشتید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *