ویدیو: پشت صحنه سکانس منصور در سریال پوست شیر !

پوست شیر یکی از سریال‌های جدید و جنجالی ایرانی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و در اخیراً ویدیویی از پشت صحنه سکانس منصور در سریال پوست شیر منتشر شد.

سکانس منصور در پوست شیر یکی از لحظات جذاب این سریال به شمار می‌آید و به شدت در فضای مجازی جنجال به پا کرده است. اخیراً ویدیویی از پشت صحنه سریال پوست شیر که مربوط به همین سکانس می‌شود منتشر شد و در ادامه می‌توانید پشت صحنه پوست شیر را مشاهده نمایید.

پشت صحنه سکانس منصور در سریال پوست شیر

پشت صحنه سکانس منصور در سریال پوست شیر
پشت صحنه پوست شیر

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند. این مجموعه نقدهای عموماً مثبتی از طرف منتقدان و مخاطبان دریافت کرد.

در ادامه می‌توانید پشت صحنه سریال پوست شیر را ببینید:

سکانس منصور در پوست شیر

خلاصه داستان این سریال به این صورت است که نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستانش رضا و صدرا، عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *