نخستین تریلر رسمی فیلم Monster منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

نخستین تریلر رسمی فیلم Monster به کارگردانی هیروکازو کورئدا و با بازی ساکورا آندو به تازگی منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

فیلم هیولا ژاپنی از مورد انتظارترین فیلم‌های 2023 اثر هیروکازو کورئدا و با نقش آفرینی ساکورا آندو و ناگایاما ایتا است. اخیرا تریلر فیلم Moster با عنوان اولین تریلر رسمی فیلم هیولا به انتشار رسید.

نخستین تریلر رسمی فیلم Monster

اثر جدید کورئدا نخستین نمایش خود را در بخش مسابقه فستیوال فیلم کن که از تاریخ 16 تا 27 می 2023 (٢۶ اردیبهشت تا ۶ خرداد ١۴٠۲‌) برگزار می‌شود، تجربه می‌کند. این سینمایی در تاریخ ۱۴۰۲/٣/۱۲ یا 2 ژوئن 2023 در سینماهای ژاپن به روی پرده خواهد رفت.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی فیلم هیولا را ببینید:

اولین تریلر رسمی فیلم هیولا

تریلر هیولا به کارگردانی هیروکازو کورئدا همزمان با راهیابی این فیلم به هفتاد و ششمین جشنواره کن رونمایی شد. این فیلم در بخش مسابقه جشنواره برای جایزه نخل طلا رقابت می‌کند.

یوجی ساکاموتو که فیلم‌ها و آثار بهترین طلاق و یک زن و مثل یک دسته گل عاشق شدم را در کارنامه دارد نویسنده فیلمنامه این فیلم است و همینطور کورئدا برای اولین بار از سال ۱۹۹۵ فیلمی بر اساس فیلمنامه نویسنده‌ای دیگر می‌سازد.

نویسندگی این اثر توسط یوجی ساکاموتو صورت گرفته و فیلمبرداری بر عهده ریوتو کوندو و تهیه کنندگی آن بر عهده کنجی یامادا و گنکی کاوامورا بوده‌است. همچنین کمپانی‌های متفاوتی از جمله کمپانی توهو و Gaga Corporation آن را توزیع خواهند کرد.

ساکورا آندو، ایتا ناگایاما، سویا کوروکاوا، هیناتا هیراگی، میتسوکی تاکاهاتا، آکیهیرو کاکوتا، شیدو ناکامورا و یوکو تاناکا از جمله بازیگران فیلم سینمایی هیولا خواهند بود و همچنان از داستان فیلم جزئیات دیگری منتشر نشده‌است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *