اولین تریلر رسمی فیلم The Last Voyage of the Demeter منتشر شد !

اولین تریلر رسمی فیلم The Last Voyage of the Demeter به کارگردانی آندره اوردال به تازگی منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

آخرین سفر دمتر یکی از موردانتظارترین آثار به کارگردانی آندره اوردال و با نقش آفرینی کوری هاکینز است که اخیرا تریلر سینمایی آخرین سفر دمتر با عنوان نخستین تریلر The Last Voyage of the Demeter به انتشار رسید.

اولین تریلر رسمی فیلم The Last Voyage of the Demeter

آخرین سفر دِمِتِر یا The Last Voyage of the Demeter، یک فیلم فراطبیعی ترسناک آمریکایی به کارگردانی آندره اوردال بر پایه فیلمنامه‌ای از براگی شوت، استفان روزوویتسکی و زاک اولکویچ است. این فیلم اقتباسی از گزارش سفرنامه کاپیتان، فصلی از رمان دراکولا اثر برام استوکر از سال ۱۸۹۷ است. در این فیلم کوری هاکینز، اشلینگ فرنچوسی، لیام کانینگهام و دیوید دستمالچیان به ایفای نقش پرداخته‌اند. آخرین سفر دِمِتِر قرار است در ۱۱ اوت ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر The Last Voyage of the Demeter را ببینید:

تریلر سینمایی آخرین سفر دمتر

داستان بر پایه فصلی از گزارش سفرنامه کاپیتان، از رمان کلاسیک برام استوکر در سال ۱۸۹۷، دراکولا، روی کشتی روسی دِمِتِر، که برای حمل محموله‌های خصوصی – بیست و چهار جعبه چوبی بدون علامت – از کارپاتیا به لندن اجاره شده بود، روایت می‌شود. این فیلم جزئیات وقایع عجیبی را که برای خدمه محکوم به فنا رخ می‌دهد، و تلاش‌های آن‌ها برای زنده‌ماندن از سفر اقیانوسی، که هر شب با حضور وحشتناکی در کشتی دنبال می‌شود، نشان می‌دهد.

در سال ۲۰۰۲، براگی شوت فیلمنامه اولیه این فیلم را به همراه روبرت شونتکه برای کارگردانی نوشت. با این حال، فیلم برای نزدیک به دو دهه در جهنم توسعه با چندین کارگردان دیگر از جمله مارکوس نیسپل، استفان روزوویتسکی، دیوید اسلید و نیل مارشال همراه شده بود. زمانی قرار بود نومی راپاس و بن کینگزلی در این فیلم بازی کنند و ویگو مورتنسن در حال مذاکره بود. در اکتبر ۲۰۱۹، اعلام شد که آندره اوردال این فیلم را با شرکای امبلین کارگردانی خواهد کرد.

در ژانویه ۲۰۲۱، کوری هاکینز با فیلمنامه ای از زک اولکویچ به جمع بازیگران فیلم پیوست. در ژوئن ۲۰۲۱، دیوید دستمالچیان، لیام کانینگهام، اشلینگ فرنچوسی، خاویر بوتت، جان جان بریونس، استفان کاپیچیچ، نیکولای نیکولایف، وودی نورمن، مارتین فورولوند و کریس والی به بازیگران این فیلم پیوستند. تصویربرداری اصلی در ژوئن ۲۰۲۱ در برلین آغاز شد. فیلمبرداری بعداً در مالت انجام شد و از ۱ اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رسیده‌است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *