جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow مشخص شد + [تصاویر لو رفته]

پس از اینکه اعلام شد دومین فیلم از مجموعه فیلم Dune در پاییز 2023 اکران می‌شود، جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow به همراه تعدادی عکس، منتشر شد.

به تازگی، پس از انتشار اخاری موثق از جزئیات Dune Part Tow ، تصاویر لو رفته Dune Part Tow توسط یکی از روزنامه‌های آمریکایی منتشر شد که اخباری جدید را لو می‌دهد و می‌گوید که قسمت دوم این مجموعه فرانچایز، تقریباً آماده است.

پس از این اتفاق، عکس و جزئیات دومین فیلم Dune منتشر شد که به خوبی توانست این فیلم را دوباره ترند کند و عکس‌های آن، نشان از فیلمی مانند نسخه‌ی اول آن داد.

جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow

جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow
جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow, جزئیات Dune Part Tow

Dune: Part Two یک فیلم علمی تخیلی و حماسی آمریکایی به کارگردانی دنیس ویلنوو است که فیلمنامه را با جان اسپایتز نوشته است. این اثر، دنباله مستقیم فیلم 2021، دومین اقتباس دو قسمتی از رمان تلماسه 1965 اثر فرانک هربرت است که نیمه دوم کتاب را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار DUNE 2

بهترین فیلم های 2023

تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، جاش برولین، استلان اسکارسگارد، دیو باوتیستا، استفن مک کینلی هندرسون، زندایا، شارلوت رمپلینگ و خاویر باردم نقش‌های خود را از فیلم اول تکرار کردند و فلورانس پیو، آستین باتلر، کریستوفر واکن، لئا سیدو، سوهیلا یاکوب و تیم بلیک نلسون به گروه بازیگران پیوستند.

تصاویر لو رفته Dune Part Tow

در ادامه می‌توانید عکس و جزئیات دومین فیلم Dune را ببینید:

جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow
جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow
جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow
جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow
جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow
جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow, تصاویر لو رفته Dune Part Tow
جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow
جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow, عکس دون 2

توسعه این فیلم، پس از آن شروع شد که Legendary Entertainment حقوق فیلم و تلویزیون را برای Dune در سال 2016 به دست آورد. ویلنوو در سال 2017 به عنوان کارگردان این فیلم قرارداد امضا کرد و قصد داشت یک اقتباس دو قسمتی از رمان را به دلیل پیچیدگی آن بسازد.

قراردادهای تولید فقط برای فیلم اول منعقد شد و فیلم دوم باید بر اساس موفقیت فیلم اول با چراغ سبز روشن می‌شد. گرچه ویلنوو نگران قطعیت دنباله آن بود، پس از اینکه فیلم اول به صورت همزمان نمایشی داشت و HBO Max برادران وارنر به او اطمینان دادند که اگر در HBO Max عملکرد خوبی داشته باشد، دنباله آن اتفاق خواهد افتاد.

پس از موفقیت تجاری و انتقادی اولین فیلم، برادران وارنر و لجندری اینترتینمنت در اکتبر 2021 فیلم را چراغ سبز کردند. بازیگران جدید از جمله Pugh، Butler، Walken، Seydoux و Yacoub در سال 2022 معرفی شدند و پس از آن نلسون یک سال معرفی شد. بعد. فیلمبرداری در بوداپست ، ایتالیا و ابوظبی بین جولای و دسامبر 2022 انجام شد. Dune: Part Two قرار است در تاریخ 3 نوامبر 2023 اکران شود.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *