فیلم حدود ساعت ۸ صبح منوچهر هادی پروانه نمایش گرفت ! [+جزئیات]

با انتشار خبر مجوز گرفتن فیلم حدود ساعت ۸ صبح ، تایید شد که این فیلم که اثر منوچهر هادی است به زودی به روی پرده خواهد رفت.

سینمایی حدود ساعت ۸ صبح آخرین ساخته منوچهر هادی است که جدیدا خبر گرفتن پروانه نمایش حدود 8 صبح منتشر شد. فیلم حدود ساعت هشت صبح آخرین حضور فرخ نژاد را در سینمای ایران به نمایش می‌گذارد.

مجوز گرفتن فیلم حدود ساعت ۸ صبح

پروانه نمایش فیلم سینمایی حدود ساعت ۸ صبح به تهیه‌کنندگی و کارگردانی منوچهر هادی صادر شد و احتمالا تابستان امسال اکران خواهد شد.

حمید فرخ‌نژاد، یکتا ناصر، سارا رسول‌زاده، کامبیز دیرباز، حسن پورشیرازی و منوچهر هادی بازیگران این فیلم هستند. فیلم حدود ساعت ۸ صبح آخرین حضور سینمایی فرخ‌نژاد پیش از ترک ایران محسوب می‌شود.

مجوز گرفتن فیلم حدود ساعت ۸ صبح
سینمایی حدود ساعت ۸ صبح

سینمایی حدود ساعت ۸ صبح

آخرین ساخته هادی در سینما، فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ بود که نوروز ۹۸ به اکران درآمد و پس از چند روز با فروش بیش از ۲۲ میلیارد تومان، توقیف و از ادامه اکران آن جلوگیری کردند.

منوچهر هادی کارگردان پرکار کشور برای ساخت فیلم سینمایی جدیدش با عنوان حدود ساعت هشت صبح درخواست پروانه ساخت داده بود که بعد تایید شد. تهیه کننده این فیلم سینمایی را محمدصادق رنجکشان بر عهده خواهد داشت. فیلم سینمایی حدود ساعت هشت صبح اولین همکاری منوچهر هادی و صادق رنجکشان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *