ویدیو : اشک های بی امان ابراهیم شفیعی برای مادرش

به تازگی ویدویی از اشک های بی امان ابراهیم شفیعی برای مادرش در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که عشق او به مادرش را نشان داده است.

گویا فیلم ناراحتی ابراهیم شفیعی برای مادرش ، جزء پربازدیدترین‌ها در رسانه‌های مجازی فارسی قرار گرفته که بازخورد زیادی از سوی کابران داشته است. در ادامه ویدیویی از اشک های بی قرار ابراهیم شفیعی در برنامه زنده خواهید دید.

اشک های بی امان ابراهیم شفیعی برای مادرش

اخیرا ویدیویی از صحنه ای غم انگیز از دلتنگی ابراهیم شفیعی برای مادرش در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که بسیار تاثیر گذار و زیبا بوده است.

ابراهیم شفیعی علاوه بر بازیگری کار دوبله را نیز انجام می دهد و البته در تئاتر نیز حضور دارد.از جمله , دوبله هایی که او انجام داده است نقس تئودور در آلوین و سنجاب ها می‌باشد. شراره پورجلال همسر شفیعی می باشد که کارمند صداوسیما بوده است . آنها دو فرزند به نام های, کسری و کمند دارند.

در ادامه می‌توانید اشک های بی قرار ابراهیم شفیعی را ببینید:

دلتنگی ابراهیم شفیعی برای مادرش

ابراهیم شفیعی (زاده ۱۳۵۴ در تبریز) بازیگر و دوبلور اهل ایران می‌باشد. او از ۱۳۶۹ وارد حوزه هنری تئاتر تبریز شده، بعدتر نیز از سال ۱۳۸۰ وارد حرفه دوبله و عضو انجمن گویندگان وسرپرستان گفتار فیلم می‌باشد. وی چند سالی هست که زمینه بازیگری را با طنز خنده بازار شروع کرده‌است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *