وقفه جدید مانگا The Vampire Dies in No Time

به تازگی اخباری درباره وقفه جدید مانگا The Vampire Dies in No Time منتشر شده است. در ادامه به جزئیات وقفه مانگا The Vampire Dies in No Time می‌پردازیم.

خالق مانگا، ایتارو بونوکی، روز چهارشنبه در حساب کاربری رسمی خود در توییتر اعلام کرد که برای مدتی استراحت خواهد کرد و اضافه کرد که پس از بهبودی معده اش باز خواهد گشت. مانگای Bonnoki The Vampire Dies in No Time (Kyūketsuki Sugu Shinu) در یک وقفه یک ماهه از 30 مارس تا 27 آوریل بود. تاریخ بازگشت مانگا The Vampire Dies in No Time در 11 می است.

وقفه جدید مانگا The Vampire Dies in No Time

وقفه جدید مانگا The Vampire Dies in No Time
تاریخ بازگشت مانگا The Vampire Dies in No Time

تا زمان نگارش، هیچ اطلاعیه‌ای وجود ندارد که آیا مانگای The Vampire Dies in No Time پخش سریال را طبق برنامه از سر می‌گیرد یا اینکه مانگای Needy Girl Overdose: Run with My Sick نیز به دلیل اعلام توقف بونوکی متوقف خواهد شد. Bonnoki مانگای The Vampire Dies in No Time (Kyūketsuki Sugu Shinu) را در Weekly Shōnen Champion در ژوئن 2015 راه اندازی کرد. آکیتا شوتن بیست و پنجمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در 8 می منتشر خواهد کرد.

اولین فصل اقتباس انیمه در اکتبر 2021 در ژاپن پخش شد و Funimation انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن پخش کرد. فصل اول 12 قسمت بود. فصل دوم در 9 ژانویه پخش شد. این انیمه در Crunchyroll در حال پخش است.

جزئیات وقفه مانگا The Vampire Dies in No Time

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *