سکانس‌های جالب و مشابه از مونا احمدی در سریال رهایم کن و شهرزاد

سریال های شهرزاد و رهایم کن دوتا از پرطرفدارترین مجموعه‌های ایرانی هستند که اخیراً ماندگارترین سکانس سریال رهایم کن و شهرزاد مورد توجه قرار گرفته است.

مونا احمدی در سریال شهرزاد نقش خواهر کوچکتر شهرزاد با بازی ترانه علیدوستی را ایفا نمود. اما از فصل دو به بعد از این سریال جدا شد. ویدیو کلیپ برخی از صحنه های مشابه سریال رهایم کن و شهرزاد با بازی مونا احمدی در فضای مجازی وایرال شده است. مونا احمدی در سریال رهایم کن نقش افسانه نایب سرخی را ایفا می‌کند.

سریال رهایم کن یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی با بازی محسن تنابنده است که طرفداران زیادی دارد. سریال شهرزاد و رهایم کن به شدن مورد تحسین طرفداران قرار گرفتند و در ادامه این نوشتار سکانس به یاد ماندنی از رهایم کن و شهرزاد را خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

سریال رهایم کن در آستانه توقیف

پشت صحنه +18 سریال رهایم کن

ماندگارترین سکانس سریال رهایم کن

سکانس ماندگار از سریال های رهایم کن و شهرزاد
سریال رهایم کن

این ویدیو دو سکانس از سریال شهرزاد و رهایم کن را که شباهت بسیاری با یکدیگر دارند را کنار هم می‌گزارد و در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ سریال رهایم کن محسن چاوشی

رهایم کن عاشقانه ای پر رمز و راز از شهرام شاه حسینی

درباره سریال شهرزاد بخوانید:

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در ۱۶ قسمت در زمستان ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ پایان یافت.

کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام شد. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. شهرزاد یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه‌ها در شبکه نمایش خانگی ایران است.

سریال شهرزاد و رهایم کن

صحنه های مشابه سریال رهایم کن و شهرزاد

در ادامه می‌توانید ماندگارترین سکانس سریال شهرزاد و رهایم کن را ببینید:


درباره سریال رهایم کن

سریال عاشقانه رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی، به شبکه نمایش خانگی آمد. داستان سریال رهایم کن را سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی به سرپرستی مجید مولایی، به نگارش درآورده‌‌اند. مجید مولایی همچنین تهیه کنندگی این اثر را به عهده داشته است.

هاتف و حاتم دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، مارال است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. این سریال هر جمعه، ساعت 8 صبح از شبکه خانگی فیلیمو منتشر می‌شود.

دانلود سریال رهایم کن از کانال تلگرام

مونا احمدی

رهایم کن جدیدترین سریال مونا احمدی
ماندگارترین سکانس سریال رهایم کن جدیدترین سریال مونا احمدی

مونا احمدی (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۹، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کودک و فرشته، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد و در همین بخش دیپلم افتخار را دریافت کرد.

احمدی زمانی که در هنرستان در رشته تئاتر مشغول تحصیل بود از طرف هنرستان برای ایفای نقش در فیلم کودک و فرشته به مهتاب نصیرپور که از دختران نوجوان برای این فیلم تست می‌گرفت معرفی می‌شود. پس از موفقیت در تست نقش فرشته را در این فیلم سینمایی ایفا کند.

بعد از آن در سریال وضعیت سفید حمید نعمت‌الله فرصت پیدا می‌کند تا در مدیوم تلویزیون دیده شود. در سال ۹۴ مونا احمدی در سریال شهرزاد به ایفای نقش پرداخته و به خوبی دیده می‌شود. وی همسر امیرحسین شجاعی عکاس هنری می‌باشد. مونا احمدی در سریال رهایم کن نقش خواهر محسن تنابنده و هوتن شکیبا را ایفا می‌کند.

ماندگارترین سکانس سریال رهایم کن از مونا احمدی

ماندگارترین سکانس سریال رهایم کن از مونا احمدی
ماندگارترین سکانس سریال رهایم کن از مونا احمدی

افسانه نایب سرخی عاشق یک خواننده است که در تهران فعالیت می‌کند. او یک فن دو آتیشه است و تمامی عکس‌ها و مجله‌های این خواننده را دیده، خوانده و نگه داشته است. یک روز نامه‌ای از طرف خواننده به افسانه می‌آید که تمایل دارد او را در تهران میهمان کند.

افسانه به همراه یکی از افراد پدرش به تهران رفته و با خواننده دیدار می‌کند. اما خواننده داستان فردی هیز است که فرقی ندارد با که باشد. افسانه را به هتل دعوت کرده و شب را با او سپری می‌کند. صبح روز بعد افسانه خود را تنها در هتل می‌یابد. و حالا او باید با این تقدیر بد مجادله نماید.

سکانس جنجالی سریال رهایم کن که بازتاب گسترده‌ای را داشته در ویدئوی زیر ببینید:


بهترین سکانس‌های سریال شهرزاد را در ویدئوی زیر ببینید:


ماندگارترین سکانس سریال رهایم کن از نظر شما کدام صحنه است؟

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *