دنباله احتمالی the flash ؛ این اثر فقط با ازرا میلر ساخته خواهد شد

گویا ازرا میلر قرار است به دلیل رفتارهای خشونت‌آمیز از دی‌سی کنار گذاشته شود. اما کارگردان اثر می‌گوید دنباله احتمالی the flash بدون حضور او ممکن نیست.

آندرس موسکیتی متولد 26 اوت 1973 می‌باشد او معمولا با نام اندی موسکیتی شناخته می‌شود. او که کارگردان اهل آرژانتین است به عنوان بهترین کارگردان برای فیلم ماما و همچنین بهترین اقتباس از اتیون کینگ برای فیلم آن شناخته شده‌ است.

اندی موسکی‌یتی کارگردان آرژانتینی اثر پرطرفدار The Flash در پاسخ به پرسشی مبنی بر ساخت دنباله اثر و نبود ازرا میلر بنا بر گفته‌ها بیان کرده است: در صورتی که قرار باشد دنباله‌ای تازه از فلش ساخته شود، قصد ندارد جز ازرا میلر بازیگر دیگری را انتخاب کند.

او چندی پیش نیز در مصاحبه‌ای که با  The Discourse داشته است، اعلام کرده میلر قطعا بهترین بازیگر برای این نسخه از شخصیت بری آلن می‌باشد. آیا با توجه به این گفته‌ها قرار است دنباله احتمالی the flash ساخته شود؟

بیشتر بخوانید:

جدول میزان فروش هفتگی فیلم ها

دنباله احتمالی the flash

این اثر فقط با ازرا میلر ساخته خواهد شد

ادامه احتمالی the flash
ادامه احتمالی the flash

میلر سال گذشته در ورمانت به اتهام سرقت بازداشت شد در حالی که در سال 2020 ویدیویی از گلاویز شدن او با یک زن در ایسلند منتشر شده بود.

او در سال 2022 نیز دو مرتبه در هاوایی به خاطر حمله به یک زوج بازداشت شد. در ماه آگست سال گذشته میلر وعده داد که درمان مشکلات پیچیده روانی خود را شروع خواهد کرد. او گفته بود که باید برای برگشتن به یک زندگی سالم، امن و مفید تمام تلاش خود را بکند.

بیشتر بخوانید:

کل کل محسن کیایی و محسن شریفیان

با توجه به اینکه این اثر مربوط به مدیریت پیشین استودیوی دی‌سی است، بازگشت میلر برای دنباله احتمالی  چندان نیز قطعی به نظر نمی‌رسد. جیمز گان مدیر جدید استودیوی دی‌سی به‌رغم همه این حواشی از میلر و اثر فلش حمایت کرد و گفت:

ازرا کاملا به بازپروری متعهد شده است و ما کاملا از مسیری که در پیش گرفته حمایت می‌کنیم. وقتی زمان درستش فرا برسد و او کاملا آماده بحث باشد، همگی تصمیم می‌گیریم که بهترین راه برای آینده چیست؟ اما در حال حاضر، او کاملا روی بازپروری تمرکز کرده و پس از بحث‌هایی که با او در طول ماه‌های اخیر داشته‌ایم، به نظر می‌رسد که پیشرفت زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید:

واکنش معین زد به لفظ جنجالی ش و ژ

پرسشی از موسکی‌یتی شد و طرفداران منتظرند تا بدانند آیا دنباله‌ای برای این اثر محبوب و پرطرفدار ساخته خواهد شد و با توجه به حاشیه‌های اخیر میلر آیا او بار دیگر نیز انتخاب خواهد شد؟ او در پاسخ به این سوال بیان کرد:

اگر دنباله‌ای نیز برای این اثر ساخته شود، فکر نمی‌کنم کسی بتواند به خوبی میلر این نقش را بازی کند. روایت‌های دیگر از این شخصیت عالی‌اند، اما میلر در این نسخه خاص از “فلش” فوق‌العاده عمل کرده است و همان‌طور که گفتید، با وجود دو نسخه از شخصیت بری به نظر می‌رسد که این شخصیت برای او ساخته شده است.

باربارا موسکی‌یتی تهیه‌کننده این اثر در ادامه صحبت‌ها بیان می‌کند که در طول فیلمبرداری، ازرا درخشان بود و یکی از متعهدترین و حرفه‌ای‌ترین بازیگرهای این اثر به شمار می‌رود. ازرا برای این نقش هرچه داشت از نظر جسمانی، هنری و احساسی گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *