توضیحات کریستوفر نولان درباره oppenheimer ؛ نحوه چگونگی فیلم برداری این اثر

توضیحات کریستوفر نولان درباره oppenheimer فیلم بریتانیایی، آمریکایی، نحوه چگونی فیلم برداری این اثر را در قالب تصویر بیان می‌کند.

اوپنهایمر با نام انگلیسی Oppenheimer یک فیلم رو به اکران بریتانیایی آمریکایی در ژانر حماسی و بیوگرافی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که به زودی اکران خواهد شد.

نولان فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر گردآوری کرده است. در این اثر بازیگران محبوب و توانمندی چون کیلین مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور و مت دیمون ایفای نقش کرده‌اند.

در ادامه در قالب یک فیلم کوتاه تقریبا 2 دقیقه‌ای توضیحات کریستوفر نولان درباره oppenheimer را خواهید دید. او در خصوص فرمت فیلم برداری اثر جذابش صحبت‌هایی را ارائه داده است.

بیشتر بخوانید:

تریلر جدید فیلم Oppenheimer منتشر شد

توضیحات کریستوفر نولان درباره oppenheimer

نحوه چگونگی فیلم برداری این اثر

اوپنهایمر با فرمت 65 میلی‌متری و به صورت آی‌مکس تصویربرداری و قسمت‌های از آن برای نخستین بار در تصویربرداری آنالوگ سیاه‌وسفید آی‌مکس فیلم‌برداری شد.

پیش تولید این فیلم در ژانویه در نیومکزیکو در حال انجام بود و برای بازسازی آزمایش ترینیتی در طول فیلمبرداری، به جای استفاده از سی‌جی‌آی، از مواد منفجره هسته‌ای واقعی استفاده شد.

اوپنهایمر قرار است در 21 ژوئیه 2023 به‌ وسیله یونیورسال پیکچرز اکران شود. با در نظر گرفتن بودجه فیلم و هزینه‌های بازاریابی، ورایتی اعلام کرد که این فیلم برای سودآوری باید حداقل 400 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *