ویدیو : اجرای 100 هزار نفری بریم آقا زانکو

به تازگی ویدیویی از اجرای 100 هزار نفری بریم آقا زانکو در فضای مجازی منتشر شده که جمعیتی از مردم بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از کنسرت 100 هزار نفری زانکو در فضای مجازی وایرال شده که بسیار جالب است. در ادامه ویدیویی از خواندن آهنگ بریم آقا توسط زانکو قبل از دربی خواهید دید.

اجرای 100 هزار نفری بریم آقا زانکو

اجرای 100 هزار نفری بریم آقا زانکو
کنسرت 100 هزار نفری زانکو

به نقل از خبر ورزشی، از ساعت 19:45 دقیقه امروز دو تیم پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی در حالی برگزار می شود که قرمزپوشان تهرانی توانستند قهرمان لیگ برتر شوند و حالا دو تیم برای یکی دیگر از جام های فصل 1401-1402 می جنگند.

گفتنی است که پیش از شروع این مسابقه سازمان لیگ برنامه ای تدارک دیده و قرار است زانکو خواننده موسیقی پاپ که با آهنگ «مثلا روم زوم کنی» معروف شده پیش از این بازی اجرا داشته باشد.

کنسرت 100 هزار نفری زانکو

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خواندن آهنگ بریم آقا توسط زانکو قبل از دربی را ببینید:

زانکو، Zanco، خواننده و موسیقی دان اهل تهران می باشد که تاکنون موزیک های بسیار خوبی را به بازار موسیقی منتشر کرده است. از همکاری های وی می توان با مسعود جهانی، مهدی آذر، میثم ابراهیمی، و .. اشاره کرد. هم چنین وی با آهنگ مثلا شهرت یافت و نیز خالق آهنگ هایی نظیر چقد جالبه، رد پا، برو سمت علی، چشمات رنگیه و .. می باشند.

سبکی که این خواننده برای کار خود در پیش دارد وی را در این خصوص خاص کرده او سبک پا دارد که امروزه میان جوانان و نوجوانان کشور به یک سبک محبوب تبدیل شده است و از جمله سبک های برمخاطب و پرشنونده بازار موسیقی ایران محسوب می شود.

 

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *