ببینید: کاسپلی دیدنی شاه جادوگران در Lord Of The Rings

به تازگی کاسپلی دیدنی شاه جادوگران در Lord Of The Rings توجه زیادی جلب کرد. در ادامه می‌توانید عکس کاسپلی شاه جادوگران در Lord Of The Rings را ببینید.

یک کاسپلی خیره‌کننده جدید ارباب حلقه‌ها، شاه جادوگر را نشان می‌دهد که توجه زیادی جلب کرده است. سه گانه ارباب حلقه‌ها اثر پیتر جکسون بر اساس رمان‌های محبوب نویسنده جی آر آر تالکین، سفر حماسی فرودو (الیجا وود) برای از بین بردن وان رینگ را شرح می‌دهد. فرودو و همراهانش در تلاش خود با هر نوع شرور شیطانی روبرو می‌شوند که شاه جادوگر آنگمار یکی از مهیب‌ترین آنهاست.

کاسپلی دیدنی شاه جادوگران در Lord Of The Rings

کاسپلی دیدنی شاه جادوگران در Lord Of The Rings
عکس کاسپلی شاه جادوگران در Lord Of The Rings

اکنون، یک کاسپلی جدید The Lord of the Rings که توسط Soňa Svobodová در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، ظاهر وحشتناک پادشاه جادوگر را تا آخرین جزئیات بازسازی می‌کند. این کاسپلی را می‌توانید در عکس بالا مشاهده کنید. در حالی که احتمالاً Sauron اولین کسی است که وقتی به شرورهای The Lord of the Rings فکر می‌کنید به ذهن می‌رسد، Witch-king نیز مطمئناً در صدر لیست قرار دارد.

The Witch-king موجودی بسیار ملموس‌تر از سائورون در طول داستان است، و زمان بیشتری را برای نمایش در اختیار دارد. او همچنین تهدیدی بسیار بزرگ‌تر برای فرودو و بقیه دوستانش ارائه می‌کند. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring به وضوح پیشینه شخصیت شرور را مشخص می‌کند و نشان می‌دهد که او و نازگول دیگر در واقع زمانی انسان بوده‌اند. اگرچه پادشاه جادوگر در واقع در طول این سه گانه یک شخصیت شرور بدون چهره است، اما آشکار شدن پیشینه او او را به عنوان یک شخصیت بسیار جذاب تر می‌کند. 

کاسپلی جدید The Lord of the Rings

The Witch-king در طول سه گانه یک تهدید باقی می‌ماند اما واقعاً در بازگشت پادشاه می‌درخشد. او سوار یک Fellbeast عظیم می‌شود و حتی یک رویارویی کوتاه با گندالف (ایان مک‌کلن) دارد که تسلط او را در میدان جنگ تثبیت می‌کند. ماهیت وحشتناک و مهیب او مبارزه نهایی او را با ائوین (میراندو اتو) شدیدتر می کند، با جنگجوی زن که شرور به یاد ماندنی ارباب حلقه ها را به شکل حماسی شکست می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *