نظریه طرفداران سریال The Idol ؛ الکسا در حال بازی مدی است ؟

پس از اینکه نظریه‌های زیادی برای دو سریال The Idol و Euphoria به وجود آمد، یکی از این‌ها محتمل است که در ادامه نظریه طرفداران سریال The Idol را خواهیم دید.

روز گذشته، سریال The Idol به انتشار رسید و به علت اینکه کارگردان این نمایش با سریال Euphoria یکی است، برخی از طرفداران، فرضیه مدی برای The Idol را به انتشار رساندند که بازی الکسا دمی در The Idol را شرح می‌دهد.

نظریه طرفداران The Idol برای بازی الکسا دمی یکی از محتمل‌ترین اتفاقاتی است که می‌تواند باعث اتفاق جالبی در این سریلا بشود.

نظریه طرفداران سریال The Idol

الکسا در حال بازی مدی است ؟

نظریه طرفداران سریال The Idol
نظریه طرفداران سریال The Idol

اولین نمایش سریال جدید سام لوینسون در شبکه HBO با شگفتی‌های بسیاری همراه بود. از جمله تصویر کوتاهی از الکسا دمی، که ممکن است در نقش مدی پرز از Euphoria در The Idol بازی کند. The Idol یک درام است که توسط سام لوینسون، کارگردان سریال Euphoria ساخته شده است. این سریال جوسلین ستاره پاپ را دنبال می‌کند که پس از یک بحران سلامت روانی به حرفه خوانندگی خود باز می‌گردد و وارد یک رابطه مشکوک با یک رهبر فرقه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آیا سریال Euphoria و The Idol در یک دنیا قرار دارند ؟

نقد و بررسی قسمت اول سریال The Idol

مانند سریال موفق لوینسون، پر از محتوای گرافیکی است، از برهنگی و فحاشی گرفته تا مصرف مواد مخدر. این سریال از صریح بودن ابایی ندارد و در واقع به نظر می‌رسد این یکی از جنبه‌های اصلی نمایش باشد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال The Idol

آهنگ تریلر سریال The Idol (سریال آیدل 2023) کدام است؟

The Idol بر روی این ایده‌ها تمرکز می‌کند و از آنها برای توصیف جوسلین و زندگی منحصر به فرد او استفاده می‌کند. به این ترتیب، علی‌رغم تفاوت‌های The Idol با Euphoria، نمایش‌ها شباهت‌های عمده‌ای دارند و بنابراین جای تعجب نیست که یکی دیگر از شخصیت‌های لوینسون ممکن است در این سری جدید ظاهر شود.

بازی الکسا دمی در The Idol

نظریه طرفداران سریال The Idol
نظریه طرفداران The Idol برای بازی الکسا دمی

سریال The Idol یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که توسط The Weeknd، رضا فهیم و سام لوینسون ساخته شده است. این سریال بر روی یک رقصنده مشتاق پاپ با هنرنمایی لیلی-رز دپ، دختر جانی دپ و رابطه پیچیده او با یک رهبر فرقه تدروس تمرکز دارد که در ادامه به نقد قسمت 1 The Idol خواهیم پرداخت.

قسمت 1 Idol سکانس‌های بسیاری که آشفتگی و سرگرمی زندگی افراد مشهور را نشان می‌دهد، لحن را برای بقیه سریال تنظیم کرد. در این لحظات صحنه‌ای وجود داشت که در آن جوسلین و همراهانش به یک کلوپ شبانه می‌روند، جایی که می‌رقصند، و جوسلین برای اولین بار با تدروس، صاحب کلوپ ملاقات می‌کند.

در طول این صحنه، یک سکانس کوتاه وجود دارد که در آن رقصنده جوسلین، دایان، در حال رقصیدن با دختری جوان با بازی الکسا دمی دیده می‌شود. این لحظه آنقدر کوتاه است که هیچ پاسخ روشنی در مورد اینکه دمی کیست و چرا آنجاست وجود ندارد، اما طرفداران Euphoria مطمئناً متوجه او خواهند شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *