آیا سریال Euphoria و The Idol در یک دنیا قرار دارند ؟ ؛ نظریه عجیب طرفداران

روز گذشته The Idol منتشر شد و سروصدای زیادی برپا کرد که برخی از از هواداران تئوری‌های مختلفی را تحت عنوان دنیای سریال Euphoria و The Idol به همراه داشت.

روز گذشته، پس از اینکه سریال The Idol منتشر شد، برخی از طرفداران، از ادغام یونیورس یوفوریا و آیدل صحبت کردند و اخباری را تحت عنوان نظریه هوادارن به سریال The Idol به انتشار رساندند.

یکی بودن دنیای آیدل و یوفوریا یکی از مهم‌ترین اتفاق‌هایی می‌تواند باشد که به دلیل یکی بودن سبک و ژانر و شبکه، امکان اسپین آف ساختن از شخصیت‌ها را افزایش می‌دهد.

دنیای سریال Euphoria و The Idol

ادغام یونیورس یوفوریا و آیدل

دنیای سریال Euphoria و The Idol
ادغام یونیورس یوفوریا و آیدل

یک کموی بزرگ Euphoria در قسمت 1 The Idol نظریه‌ای از طرفدارانی را برانگیخت که حدس می‌زنند که دو سریال HBO ساخته شده توسط سم لوینسون در یک جهان اتفاق می‌افتد. سم لوینسون، پسر کارگردان برنده جایزه اسکار، بری لوینسون، با ساخت درام تینیجری HBO Euphoria، که زندایا برنده جایزه امی را در نقش یک معتاد به مواد مخدر در حال بهبودی بازی می‌کند، وارد تلویزیون شد.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی قسمت اول سریال The Idol

بیوگرافی بازیگران سریال The Idol

آهنگ تریلر سریال The Idol (سریال آیدل 2023) کدام است؟

در بین فصل‌های Euphoria، لوینسون یکی دیگر از برنامه‌های بی‌رحمانه HBO، The Idol را ساخت که در آن لیلی رز دپ در نقش یک ستاره پاپ به نام جوسلین که رابطه پیچیده‌ای با یک رهبر فرقه و صاحب کلوپ شبانه با بازی The Weeknd بازی می‌کند.

اپیزود اول The Idol که در 4 ژوئن از شبکه HBO پخش شد و تصویری کوتاه از الکسا دمی، بازیگر نقش مدی پرز در Euphoria را به نمایش می‌گذارد، در حالی که او در حال رقصیدن در یک کلوپ شبانه با جوسلین، دیده می‌شود. اگرچه فیلم کوتاه سریع است، اما طرفداران را متقاعد کرده است که دو سریال HBO ساخته شده توسط لوینسون در یک جهان اتفاق می‌افتند.

نظریه هوادارن به سریال The Idol

دنیای سریال Euphoria و The Idol
یکی بودن دنیای آیدل و یوفوریا

در جشنواره فیلم کن، جایی که سریال The Idol دو قسمت اول را به نمایش گذاشت، لوینسون قبلا تایید کرد که Euphoria و The Idol در یک جهان اتفاق می‌افتند و به گفته پاپ کریو، دمی در حال ساخت یک فیلم کوتاه خواهد بود.

سریال The Idol یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که توسط The Weeknd، رضا فهیم و سام لوینسون ساخته شده است. این سریال بر روی یک رقصنده مشتاق پاپ با هنرنمایی لیلی-رز دپ ، دختر جانی دپ و رابطه پیچیده او با یک رهبر فرقه تدروس تمرکز دارد که در ادامه به نقد قسمت 1 The Idol خواهیم پرداخت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *