تریلر فیلم thor 4 ؛ اولین تریلر فیلم Thor 4 منتشر شد

اولین تریلر فیلم thor 4 منتشر شد. thor سرگذشت زندگی خدای تندر پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame را به تصویر می‌کشد.

در تریلر منتشر شده thor ( ثور ) را می‌بینیم که استورم بریکر (Stormbreaker) خود را دفن کرده و عنوان می‌کند که اگرچه دستان او در ابتدا برای نبرد ورزیده شده‌اند اما اکنون دستهایش ابزاری برای خلق صلح هستند به این معنی که او دیگر علاقه‌ای برای شرکت در نبردهای خونین ندارد.

تریلر فیلم thor 4

اولین تریلر فیلم Thor 4 منتشر شد

تریلر فیلم thor 4
تریلر فیلم thor 4

بیشتر بخوانید:

در صحنه‌های پایانی تریلر فیلم Thor 4 شاهد حضور جین فاستر با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) هستیم.

پیش‌تر نیز عنوان شده بود که در چهارمین دنباله فیلم ثور ناتالی پورتمن به عنوان ثور ظاهر خواهد شد و اکنون می‌بینیم که او Mjolnir را در دست خود گرفته و حتی زرهی مشابه با زره قدیمی ثور به تن دارد.

تریلر فیلم thor 4

پیش از این تنها در تصاویر طراحی شده توسط طرفداران مارول جین فاستر را در نقش ثور دیده بودیم اما اکنون به لطف این تریلر شاهد اولین حضور او در نقش mighty thor بودیم.

اولین تریلر فیلم Thor 4

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر فیلم thor 4  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *