بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها از نگاه سایت فیگار

چند سالی است که صنعت بازی برای گیمرها راحت‌تر شده‌اند و به همین دلیل، در این نوشتار به بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها از نگاه سایت فیگار خواهیم پرداخت.

از صفحه نمایش لمسی بازی‌های تخته‌ای گرفته تا نورپردازی RGB، لوازم جانبی زیادی در بازار وجود دارد که می‌تواند تجربه بازی‌های کامپیوتری دیجیتال را بهبود بخشد. صنعت بازی‌های ویدئویی در سال‌های اخیر در حال افزایش بوده است؛ زیرا مخاطبان دوباره با سرگرمی‌های خود ارتباط برقرار می‌کنند و همه‌ی این‌ها، به علت حضور برترین تجهیزات گیمینگ است.

در چند سال اخیر، تجربه بازی‌های کامپیوتری ارتقا یافته است و حالا به صورت دیجیتال شده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری تجربه‌های بازی‌های روی تخته دیجیتال وجود دارد و بازیکنان برای بازی آنلاین با دوستان خود به دستگاه‌های هوشمند و رایانه‌های خود وارد می‌شوند و می‌توانند با استفاده از بهترین تجهیزات برای یک گیمر خیال خود را راحت کنند.

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

لوازم جانبی برتر برای گیمر

شما می‌توانید فهرست بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

تجربه دیجیتال می‌تواند کاملاً از چیز واقعی دور باشد. خوشبختانه، لوازم جانبی زیادی وجود دارد که می‌توانند به بازی کمک کنند و در عین حال تجربه را بهبود بخشند. مزایای زیادی برای بازی‌های رومیزی دیجیتال وجود دارد و این فناوری‌ها به پیشبرد این مفهوم کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان

بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد

دستگاه هوشمند با آمار بازی تخته

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
برترین تجهیزات گیمینگ

گیمرهای تخته دیجیتال معمولاً توسط دستگاه‌های هوشمندی احاطه شده‌اند که از آنها به عنوان لوازم جانبی اضافی برای کمک به تجربه بازی خود استفاده می‌کنند. دانلود آمار بازی‌های تخته‌ای بر روی گوشی هوشمند، به‌ویژه به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا موفقیت‌ها و شکست‌های خود را از سراسر بازی‌های خود پیگیری کنند.

بدون آمار بازی‌های تخته‌ای، ردیابی عناصر بازی دیجیتال روی تخته، مانند امتیازدهی، دشوار است. اما نه تنها این گوشی هوشمند به بازیکنان اجازه می‌دهد تا امتیاز خود را حفظ کنند، بلکه می‌تواند مدت زمان بازی و با چه کسی بازی شود را محاسبه کند. این برنامه، می‌تواند تمام این اطلاعات را در نمودارهایی با درک آسان ارائه دهد. این نرم افزار در iOS و Google Play در دسترس است و هر دستگاه هوشمند را به لوازم جانبی رومیزی نهایی تبدیل می‌کند.

سیستم صدا با ملودیک

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بهترین تجهیزات برای یک گیمر

این یک بازی رومیزی است که بر ریتم تکیه دارد یا عنوانی که بازیکن را تشویق به ورود به دنیایی خارق العاده می‌کند. موسیقی واقعاً می‌تواند یک تجربه جالب را بهبود ببخشد؛ اما برای دریافت موسیقی مناسب، پخش کننده‌ها به لوازم جانبی مناسب نیاز دارند. یک سیستم صوتی خوب باید به Melodice مرتبط شود.

وبسایت ملودیس به کاربر این امکان را می‌دهد تا بازی تخته‌ای را که در حال انجام آن است تایپ کند. بسیاری از نسخه‌های فیزیکی بازی‌های رومیزی دیجیتال را می‌توان در نرم افزار یافت و این بدین معنی است که همیشه یک نتیجه مرتبط وجود دارد.

وب سایت ملودیس یک لیست پخش مناسب برای بازی انتخاب می‌کند. سپس می‌توان این کار را از طریق بلندگوهای پیشرفته انجام داد و بازی را در سطحی متفاوت زنده کرد. ترکیب سیستم صوتی و Melodice یک وسیله جانبی عالی برای گیمرهایی است که می‌خواهند غوطه ور در بازی باشند.

تجهیزات RGB

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
لوازم جانبی برتر برای گیمر

تجهیزات RGB، مفهوم جدیدی برای طرفداران بازی‌های ویدئویی سنتی نخواهند بود. اما آنها لوازم جانبی هستند که واقعاً می‌توان گفت به بهبود جو و محیط برای یک گیمر دیجیتالی نیز کمک می‌کند. لوازم جانبی RGB برای روشن شدن طراحی شده‌اند و می‌توان آنها را از طریق نرم افزار منحصر به فرد شخصی سازی کرد.

از تنظیمات نور LED گرفته تا صفحه کلیدهای رنگارنگ و یک ماوس پر جنب و جوش، یک منطقه بازی را می‌توان با لوازم جانبی RGB تغییر داد. برای گیمرهای دیجیتالی که از صفحه کلید، ماوس و سایر تجهیزات رایانه شخصی استفاده می‌کنند، می‌توان این افزودنی‌های RGB را متناسب با بازی در حال انجام تغییر داد. Corsair یک نمونه عالی از شرکتی است که باید به آن توجه کرد، که نرم افزار RGB همگام شده را برای لوازم جانبی مانند هدست ارائه می‌دهد.

هدست گیمینگ

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
خفن ترین لوازم جانبی گیم

صرف نظر از اینکه این یک بازی رومیزی فانتزی است یا یک تجربه استراتژی مبتنی بر منطق، بازیکنان باید به صورت آنلاین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مطمئناً، بازی‌های رومیزی دیجیتال را می‌توان شخصاً بازی کرد؛ اما یک چیز عالی در مورد رسانه این است که بازیکنان مجبور نیستند در یک مکان باشند.

بنابراین، منطقی است که بازیکنان باید روی هدست‌ها و سایر لوازم ارتباطی سرمایه گذاری کنند تا مکالمه به راحتی جریان داشته باشد. این امر مخصوصاً برای بازی‌های Co-op مهم است؛ جایی که بازیکنان مجبور هستند برای یک هدف مشترک با هم کار کنند. تقریباً غیرممکن است که در یک محیط مشترک بدون یک هدست خوب به صورت آنلاین بازی کنید.

تبلت با قلم

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

بسیاری از بازی‌های رومیزی سنتی به بازیکنان نیاز دارند که به عنوان بخشی از تجربه نقاشی بکشند؛ اما وقتی نوبت به بازی‌های رومیزی دیجیتال می‌رسد، بازیکنان اغلب با نرم‌افزار طراحی موجود ناامید می‌شوند. برای مثال، تلاش برای ایجاد یک تصویر فقط با ماوس می‌تواند چالش برانگیز باشد.

با این حال، بازیکنان می‌توانند روی یک قلم با کیفیت برای استفاده با دستگاه‌های هوشمند خود سرمایه گذاری کنند. تبلت در این مورد مفید خواهد بود. بازی‌های تخته‌ای دیجیتال، مانند Drawful، زمانی که گیمرها واقعاً می‌توانند با یک دستگاه قلم مانند با یک سطح تماس فیزیکی برقرار کنند، بسیار راحت‌تر بازی می‌شوند. برای کسانی که به دنبال ورود طولانی مدت به بازی های رومیزی دیجیتال هستند، ترکیب تبلت و قلم یک وسیله جانبی غیرمنتظره است که می‌تواند تفاوت را ایجاد کند.

صندلی گیمینگ

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

بازی های رومیزی می‌توانند برای مدت طولانی ادامه داشته باشند. بازیکنان باید وقتی برای مدت طولانی پشت صفحه نمایش خود می‌نشینند راحت باشند. صندلی گیمینگ ممکن است یک لوازم جانبی کلاسیک برای کاربران کنسول باشد، اما برای گیمرهای کامپیوتری ضروری است.

صندلی‌های بازی بدون در نظر گرفتن سبک بازی دیجیتال، به طور منحصر به فردی برای وضعیت بدن گیمرها طراحی شده‌اند. علاوه بر این، سیستم‌های داخلی مانند کیت استریو را می‌توان کاملاً با وب‌سایت‌هایی مانند Melodice جفت‌سازی و یک تجربه صدای فراگیر ایجاد کرد.

تاس دیجیتال

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

بازی‌های رومیزی زیادی وجود دارد که تاس می‌تواند همه چیز را کنترل کند. این مفهوم به بازی‌های رومیزی دیجیتال هم تعمیم می‌یابد، اما می‌تواند تاس انداختن روی صفحه نمایش بسیار رضایت‌بخش به نظر برسد. اما در حال حاضر تاس‌های دیجیتالی در حال توسعه هستند که می‌توانند اعتباری را به بازی اضافه کنند.

Dice+ یک نمونه اولیه است. بازیکنان تاس‌های فیزیکی دریافت می‌کنند که می‌توانند روی میز پرتاب کنند. سپس با اندروید و iOS ارتباط برقرار می‌کند نشان می‌دهد که دقیقاً روی چه اعدادی فرود می‌آید. کار با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، می‌توانست یک کیت نوآورانه باشد که هدف آن انتقال بازی‌های کامپیوتری دیجیتال به آینده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی‌های آفلاین اندروید 2022

بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی

میز بازی دیجیتال

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

گیمرهای کامپیوتری، دوست دارند یک مجموعه فیزیکی برای پایه بازی خود داشته باشند. گیمرها به جای استفاده از دستگاه‌های هوشمند، کنسول یا مانیتور رایانه شخصی، به دنبال راه‌های منحصر به فردی برای تعامل با عناوین خود هستند. میزهای بازی دیجیتال یک راه حل عالی هستند. این میزها می‌توانند شامل بازی‌های مختلفی باشند که بازیکنان می‌توانند به صورت شخصی یا با همدیگر بازی کنند.

میز بازی Arcade1Up Infinity در حال حاضر برجسته‌ترین مارک این نوع میزها است. این دستگاه حاوی کپی‌های دیجیتالی از آثار کلاسیک مانند Monopoly یا Battleships است تا در کنار دوستان خود بازی کنید. در حالی که این دستگاه هنوز در اولین روزهای تولید و عرضه خود است، روز به روز بازی‌های جدیدی اضافه می‌شوند؛ زیرا این شرکت با ویژگی‌های فکری بزرگ‌تر کار می‌کند.

Digital Gaming Board

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

از بازی‌های کامپیوتری رازآلود تا عناوین در حال اجرا، برخی از تجربیات می‌توانند در حال حرکت سرگرم‌کننده باشند. در حالی که میز بازی لوازم جانبی به راحتی قابل حمل نیست، برد بازی دیجیتال این مشکل را حل می‌کند. این همان منطق یک میز بازی را اعمال می‌کند اما بسیار کوچکتر است.

Infinity نسخه مخصوص به خود را از یک برد بازی دارد و Gameboard-1 نمونه‌ای عالی است که در توسعه باید به آن توجه کرد. کارشناسان فناوری در حال ساخت این تخته‌های بازی هستند تا با اجزای فیزیکی مانند مدل‌های کوچک تعامل داشته باشند تا به گیم‌پلی کمک کنند.

سیستم تبرو

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

صنعت بازی‌های کامپیوتری دیجیتال بسیار جدید است و بنابراین همیشه پروژه‌های هیجان انگیزی در حال توسعه هستند که می‌توانند این صنعت را برای همیشه تغییر دهند. گروه خاصی از لوازم جانبی وجود دارد که بسیاری از اجزای مورد بحث قبلی را برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد ترکیب می‌کند. سیستم Teburu به طور مداوم در حال اصلاح است و شامل بازی‌هایی می‌شود که از طراحی منحصر به فرد آن بهره کامل می‌برند. این دستگاه دنیای فیزیکی و مجازی را با هم ادغام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *