بازگشت امبر هرد با فیلم In The Fire [+جزئیات]

امبر هرد یکی از بازیگران مطرح هالیوود است که اخیراً حواشی زیادی داشت و به تازگی بازگشت امبر هرد با فیلم In The Fire به صورت رسمی تأیید شد.

حواشی امبر هرد با جانی دپ یکی از پر سر و صداترین اخبار فضای مجازی بود به تازگی اکران فیلم جدید امبر هرد تأیید شد. فیلم درون آتش جدیدترین فیلم این بازیگر پر حاشیه است که در ادامه این مطلب به جزئیات آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

اکران فیلم جدید جانی دپ در جشنواره کن 2023

بازگشت امبر هرد با فیلم In The Fire

فیلم جدید امبر هرد

فیلم درون آتش در جشنواره تائورمینا اکران خواهد شد. امبر هرد با فیلم درون آتش به جشنواره تائورمینا ایتالیا سفر می‌کند. او به همراه کانر آلین کارگردان و ادواردو نوریگو در شصت و نهمین دوره این جشنواره حضور پیدا می‌کند. درون آتش قرار است ۲۴ ژوئن برای اولین بار در این جشنواره اکران شود. آلین در سال ۲۰۲۱ فیلم خاک بی‌طرف با بازی «فرانک گریلو» و اند مک‌داول را ساخت.

بازگشت امبر هرد با فیلم In The Fire
حواشی امبر هرد با جانی دپ

درون آتش یک تریلر فراطبیعی توصیف شده و هرد در دورانی که روان‌پزشکی علم دانسته نمی‌شد نقش یک روان‌پزشک پیشگام را بازی می‌کند که سعی دارد کودکی پریشان را درمان کند. داستان در دهه ۱۸۹۰ و در مزرعه‌ای در کلمبیا روی می‌دهد جایی که یک زوج با پسری مبتلا به اوتیسم باید در مقابل اهالی دهکده و کشیشی بایستند که نگرانند پسر به تسخیر نیروهای شیطانی درآمده و علت همه بلاهای دهکده است.

دون مارکز با بازی ادواردو نوریگا پس از مرگ همسرش، یک روان‌پزشک آمریکایی به نام گریس ویکتوریا برنهام را استخدام می‌کند تا علت پریشانی پسر را کشف کند. دون مارکز با بازی ادواردو نوریگا پس از مرگ همسرش، یک روان‌پزشک آمریکایی به نام «گریس ویکتوریا برنهام» را استخدام می‌کند تا علت پریشانی پسر را کشف کند. سابان فیلم با قراردادی ۱.۵ میلیون دلاری امتیاز پخش درون آتش در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، فرانسه و آلمان را خریداری کرد.

فیلم درون آتش

بازگشت امبر هرد با فیلم In The Fire
بازگشت امبر هرد با فیلم In The Fire

درون آتش اولین فیلم هرد پس از شکست حقوقی از همسر سابقش «جانی دپ» در دادگاه افترازنی ویرجینیا خواهد بود. هرد پس از آن دادگاه ملکی در کالیفرنیا را فروخت به اسپانیا نقل مکان کرد در حالی که دپ این روزها با گروه خون‌آشام‌های هالیوود در حال برگزاری کنسرت است و پیش از آن با ژان دو باری به جشنواره کن سفر کرد. جشنواره فیلم تائورمینا از ۲۳ ژوئن تا ۱ ژوئیه در سیسیل برگزار خواهد شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *