اعتراف مایکل شنان ؛ دنیاها تصادم پیدا می‌کنند!

اعتراف مایکل شنان بازیگر فیلم The Flash فیلمسازی در دنیاهای موازی دی‌سی و مارول مثل بازی با اکشن فیگور است. با جزئیات این خبر همراه فیگار بمانید.

دنیاها تصادم پیدا می‌کنند ، عبارتی که روی پوسترهای فیلم ابرقهرمانی فلش نقش بسته است. مایکل شنان که نقش ژنرال زاد را در Man of Steel هم، بازی کرده در مصاحبه با کلایدر معترف شده است که چندان علاقه‌ای به دنیاهای موازی در سینما ندارد!

اعتراف مایکل شنان

اعتراف شنان از بازی در The Flash

تلاش اعضای بازمانده انتقام‌جویان برای بازگرداندن دنیا به حالت قبلی پس از بشکن تانوس و سفر آن‌ها در زمان و دنیاهای موازی باعث شد که دنیای سینمایی مارول بیش از پیش حفره پیدا کند.

اعتراف مایکل شنان

شنان در مصاحبه با کلایدر در رابطه با فیلم فلش گفت:

بله، نمی‌توانم دروغ بگویم، به عنوان یک بازیگر برای من خیلی رضایت‌بخش نبود. این فیلم‌های چندجهانی مثل این است که کسی با اکشن فیگور بازی کند. مثل این است که بگویند: «این شخصیت و آن شخصیت را مقابل می‌گذاریم تا بجنگند!» راستش عمق شخصیت‌پردازی آن به اندازه «مرد پولادین» نبود. چه برای مردم باورکردنی باشد چه نباشد، حتی برای من اهمیتی ندارد. راستش احساس کردم که «مرد پولادین» داستان پیچیده‌ای داشت. فیلم «فلش» هم پیچیده است، اما داستان «زاد» نیست. من اساساً حضور دارم تا یک چالش ایجاد کنم.

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash از نگاه سایت فیگار

شان از بازگشت به فلش راضی نیست

همچنین در خصوص بازگشت به فلش شانون گفت:

در بازگشت مردد بودم، زیرا واقعاً از اتفاقی که برای زک اسنایدر در آن معامله رخ داد، خوشحال نبودم. «من با کارگردان «فلش» اندی موشیتی در مورد آن صحبت کردم و گفتم: «اندی، ببین من فقط می‌خواهم از زک در این مورد رضایت داشته باشم زیرا بدون آن احساس درستی نمی‌کنم.

ساختار روایی فیلم فلش به این شکل است که بری آلن برای نجات جان مادر خود به گذشته سفر می‌کند و این کار او باعث تغییرات ناخواسته‌ای در جدول زمانی می‌شود.

فیلم فلش با بازی ازرا میلر، ساشا کایه و مایکل کیتون ۱۶ ژوئن اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *