ساخت قسمت سوم Extraction تایید شد !

به تازگی، پس از انتشار قسمت جدید فیلم استخراج ، اخباری مبنی بر تایید ساخت قسمت سوم Extraction در فضای رسانه به انتشار رسید.

پیش از انتشار نسخه دوم این فیلم توسط نتفلیکس، شایعاتی مبنی بر ساخته شدن قسمت 3 استخراج بر گوش می‌خورد. حالا چندی پیش، چند روزنامه معتبر اروپایی و هالیوودی، خبر رسمی ساخت قسمت جدید فیلم Extraction را به انتشار رساندند. ساخت نسخه سوم فیلم استخراج با همان عوامل و بازیگران دو نسخه اول پیش می‌رود.

تایید ساخت قسمت سوم Extraction

ساخت قسمت سوم Extraction تایید شد !

فرنچایز اکشن موفق کریس همسورث، Extraction، مجوز ساخت سومین ماجراجویی خودش را در پرده سینما دریافت کرد. سم هارگریو، ستاره اکشن و کارگردان این فیلم، این خبر را در رویداد Tudum نتفلیکس در روز شنبه، پس از اولین نمایش «Extraction 2» در 16 ژوئن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم هایی که باید قبل از Extraction 2 ببینید

دو فیلم اول در مورد یک مزدور به اسم تایلر راک است. در فیلم اول، تایلر ماموریتی برای نجات پسر یک جنایتکار هندی به عهده می‌گیرد، اما او را تا مرز مرگ می‌کشاند. Extraction 2، در مورد تایل است که تصمیم می گیرد برای نجات خانواده یک گانگستر مشهور گرجستانی کار خطرناک دیگری را آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

مورد انتظارترین فیلم های 2023

هارگریو، که اولین کارگردانی او اولین نسخه این فیلم بود، تخصص بدلکاری خود را در دومین فیلم فرانچایز نیز به کار برد. بدلکاری که به کارگردانی تبدیل شد و طرفداران را با استفاده از یک شات در دنباله برای یک سکانس اکشن 21 دقیقه‌ای، شگفت زده کرد.

تایید ساخت قسمت سوم Extraction
ساخته شدن قسمت 3 استخراج

ساخت قسمت جدید فیلم Extraction

تایید ساخت قسمت سوم Extraction
ساخت نسخه سوم فیلم استخراج

اولین فیلم این فرنچایز در آوریل 2020 به نمایش درآمد و در آن زمان پس از رسیدن به 99 میلیون بیننده در چهار هفته اول اکران، پربیننده‌ترین فیلم اصلی در تاریخ نتفلیکس بود. در آخر هفته چهارم ژوئیه دوباره وارد 10 فیلم برتر شد و این فیلم را به چهارمین فیلم پربیننده استریم سال 2020 تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023

Extraction 2 در 16 ژوئن 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد و بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت و از بازی‌هایش (به ویژه همسورث)، فیلمبرداری، تدوین و سکانس‌های اکشن تحسین شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *