تیزر معرفی بازیگران فصل دوم Squid Game منتشر شد !

اخیراً روزنامه‌های مختلفی خبر از شایعه فصل دوم اسکوئید گیم می‌دادند که چندی پیش، شبکه نتفلیکس، تیزر معرفی بازیگران فصل دوم Squid Game منتشر کرد.

پس از اینکه روزنامه‌های مختلفی از منابع نزدیک نتفلیکس کره، خبرهایی را مینی بر فصل دوم سریال محبوب اسکوئید گیم منتشر کردند، چندی پیش، شبکه نتفلیکس، ویدیوی معرفی شدن بازیگر های فصل 2 Squid Game را تحت عنوان معرفی بازیگران فصل 2 بازی ماهی مرکب به انتشار رساند.

معرفی تیزر بازیگران اسکوئید گیم شامل بازیگران جدید بود و همچنین بازیگران محدودی از فصل اول نیز حضور داشتند.

تیزر معرفی بازیگران فصل دوم Squid Game

معرفی بازیگران فصل 2 بازی ماهی مرکب

نتفلیکس در رویداد Tudum خود در برزیل در روز شنبه، تیزری از فصل 2 سریال مورد انتظار Squid Game را نشان داد که بازیگرانی را که شخصیت‌های جدید و قدیمی را با هم ترکیب می‌کنند، در این ویدئو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

اخبار غیر رسمی درباره بازیگر نقش اول فصل دوم Squid Game

از زمانی که Squid Game به یک پدیده جهانی تبدیل شد، طرفداران سریال به دنبال اخبار فصل دوم بودند. سرانجام انتظار به پایان رسید، زیرا نتفلیکس از رویداد هواداران TUDUM خود برای رونمایی از اولین تریلر بازی Squid Game 2 استفاده کرد که در آن لیستی از شخصیت‌های جدید به همراه بازیگران بازگشته اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

شایعه ساخت نسخه آمریکایی سریال Squid Game

این تیزر کوتاه، تعدادی از کلیپ‌های فصل اول سریال مانند بازی مرگبار «چراغ قرمز، چراغ سبز» و «مسابقه پل شیشه‌ای» را نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان مجبور شدند برای کسب درآمد هنگفتی تلاش کنند و آن‌ها را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

پوستر رسمی فصل دوم Squid Game منتشر شد !

این تریلر علاوه بر این، ستاره بازی Squid Game، سئونگ، با بازی لی جونگ جائه را به نمایش گذاشت که در راس فصل 2 بازخواهد گشت. همچنین برای قسمت دوم، بازی اسرارآمیز Front Man نقابدار بازی با بازی لی بیونگ- است. هان، همراه با فروشنده استخدام بازی، با بازی گونگ یو، و شرکت کننده مورد علاقه هواداران، هوانگ که توسط Wi Ha-jun به تصویر کشیده شده است.

تیزر معرفی بازیگران فصل دوم Squid Game
معرفی بازیگران فصل 2 بازی ماهی مرکب

معرفی تیزر بازیگران اسکوئید گیم

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی شدن بازیگر های فصل 2 Squid Game را ببینید:

بازی مرکب، یک مجموعه تلویزیونی درام بقا کره جنوبی است که توسط هوانگ دونگ هیوک برای نتفلیکس ساخته شده است  بازیگران این فیلم، شامل لی جونگ جائه، پارک هه سو، وی ها جون، هویون جونگ، او یئونگ سو، هیو سونگ تائه، آنوپام تریپاتی و کیم جوریونگ هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *