شایعه ساخت نسخه آمریکایی سریال Squid Game

به تازگی، خبری جدید از ساخت نسخه آمریکایی سریال Squid Game منتشر شد که بازخوردهای زیاد و متنوعی را برای طرفداران این سریال داشت.

به تازگی، شایعه‌ای سمت یکی از مدیران نتفلکس، تحت عنوان ساخت ریمیک Squid Game در فضای مجازی منتشر شد که گویی برخی معتقد هستند این خبرِ ساخت ریمیک آمریکایی بازی ماهی مرکب شایعه می‌باشد و هنوز تأیید نشده است.

بازسازی هالیوودی سریال ماهی مرکب یکی از اهداف بلند مدت شبکه‌ سرویس استریمی نتفلیکس بوده که تا امروز، هیچ صحبت رسمی درباره آن نکرده است.

شایعه ساخت نسخه آمریکایی سریال Squid Game

طبق یک شایعه جدید، نتفلیکس به دنبال ساخت یک بازسازی آمریکایی از درام کره جنوبی خود یعنی Squid Game است. فصل دوم سریال علمی تخیلی مورد تحسین منتقدان در حال حاضر در دست ساخت است و به نظر می‌رسد پلتفرم استریم امیدوار است با نسخه انگلیسی زبان از محبوبیت فرنچایز استفاده کند.

با این حال، چیزی که این خبر را کمی هیجان‌انگیزتر می‌کند، این واقعیت است که گفته می‌شود نتفلیکس از دیوید فینچر برای تولید و کارگردانی یک فیلم آمریکایی در بازی Squid Game درخواست می‌کند.

مشخص نیست که آیا فیلمساز فیلم‌هایی مانند Fight Club ،Se7en و The Girl with the Dragon Tattoo علاقه مند است یا خیر، اما او قبلاً با نتفلیکس، یک پروژه کوتاه مدت به اسم Mindhunter همکاری کرده است. به نظر می‌رسد که نتفلیکس می‌خواهد که او سکان هدایت این بازسازی را به دست بگیرد.

 

شایعه ساخت نسخه آمریکایی سریال Squid Game
بازسازی هالیوودی سریال ماهی مرکب

ساخت ریمیک آمریکایی بازی ماهی مرکب

بازی مرکب، یک مجموعه تلویزیونی درام بقا کره جنوبی است که توسط هوانگ دونگ هیوک برای نتفلیکس ساخته شده است. بازیگران آن شامل لی جونگ جائه، پارک هه سو، وی ها جون، هویون جون ، او یونگ سو، هیو سونگ تائه، آنوپام تریپاتی و کیم جوریونگ هستند.

Squid Game شامل یک فصل با 9 قسمت در مدت زمان 32 تا 63 دقیقه است. هر 9 قسمت توسط هوانگ نوشته و کارگردانی شده است. مجموعه کامل در 17 سپتامبر 2021 در تمام بازارهای جهانی نتفلیکس منتشر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *