ویدیو: انتشار ویدیوی +18 جو بایدن در صدا و سیما

به تازگی، ویدئویی مبنی بر انتشار ویدیوی +18 جو بایدن در صدا و سیما به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، ویدئویی مینی بر فیلم عجیب بایدن در صدا و سیما تحت عنوان کلیپ جو بایدن در تلویزیون ملی در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای رسانه به همراه داشته است.

فیلم منشوری بایدن و همسرش در صدا و سیما باعث شد تا برخی از رسانه‌های کشور از این خبر، نهایت استفاده را ببرند.

انتشار ویدیوی +18 جو بایدن در صدا و سیما

فیلم عجیب بایدن در صدا و سیما

برنامه پاورقی در صدا و سیما با اجرای شهبازی تصویری از جو بایدن منتشر کرده که هنگام سلام و احوالپرسی یک خانم را بغل کرده است. این تصویر به عنوان نماد جنسی در تلویزیون ملی ایران بایدن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی کامل زمین خوردن جو بایدن

انتشار این ویدئو در صدا و سیما در حالی است که در ایران رفتاری دوگانه وجود دارد و هرگونه تصویر این چنینی را تحریک‌ آمیز می‌دانند، اما در نهایت آن را پخش کردند. برخی رسانه‌ها این را بازنشر کردند و در نهایت با عنوان این چنینی حواشی زیادی را برپا کردند.

انتشار ویدیوی +18 جو بایدن در صدا و سیما
فیلم عجیب بایدن در صدا و سیما

کلیپ جو بایدن در تلویزیون ملی

در ادامه می‌توانید فیلم منشوری بایدن و همسرش در صدا و سیما را ببینید:

جوزف رابینت بایدن جونیور یا همان Joseph Robinette Biden Jr. متولد ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲، سیاستمدار آمریکایی است که به عنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا مشغول به کار است. او که یک دموکرات است، پیشتر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما چهل و هفتمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بوده و از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶ سال ایالت دلاور را به‌عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحده آمریکا نمایندگی کرد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *