10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند از نگاه سایت فیگار

برخی از قهرمانان دی سی نقش بدتری را نسبت به ابرشرور ها برای دنیا داشته اند. در ادامه می خواهیم 10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند را به شما معرفی کنیم.

برخی از شخصیت‌های دی‌سی با وجود موقعیت‌های قهرمانانه‌شان، اخلاق خود را از دست دادند و به مسیرهای تاریک‌تری که منجر به نابودی جهان‌هایشان شد، سرگردان شدند. راه جهنمی که با بهترین نیت‌ها هموار شده است. برای 10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند، این ضرب المثل بیش از حد واقعی شده است. در تلاش‌های مختلف خود برای نجات جهان، بسیاری از شخصیت‌های قهرمان قدیمی در عوض خانه بشریت را ویران کرده‌اند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند

  • قهرمانان دی سی که دنیا را نابود کردند

در ادامه قرار است 10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند

مفهوم چندجهانی اجازه می‌دهد تا صدها جهان جایگزین شوند، از جمله Elseworlds مورد علاقه طرفداران. برخی از این دنیاها دارای تغییرات خاصی در یک رویداد هستند که باعث می‌شود یک قهرمان به آرامی تبدیل به شیطان شود. برخی دیگر دارای چیزی هستند که در ابتدا خوب به نظر می‌رسد، مانند نجات جان یک نفر، در عوض کارهای آنها بشریت را نابود کرد. 10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند ، علی‌رغم ده‌ها بار جهان را محکوم به نابودی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

Jesse Custer (Preacher)

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
قهرمانان دی سی که دنیا را نابود کردند

اگرچه پریچر برای دنیای ابرقهرمانان دی‌سی معمولی نیست، اما یکی از قهرمان هایی که باعث نابودی دنیا در دی سی شده اند است که وسترن مدرنی از گارث انیس و استیو دیلون می‌باشد. پریچر می‌بیند که جسی کاستر در تلاش است تا اشتباهات خدای یهودی و مسیحی را به شیوه‌ای کاملاً تشنه به خون اصلاح کند. حماسه زمانی به پایان می‌رسد که کاستر موقعیتی را مهندسی می‌کند که در آن خدا توسط قدیس خشن قاتلان کشته می‌شود. کمیک فرض می‌کند که مرگ خدا چیز خوبی است؛ زیرا او دیگر نمی‌تواند واقعیت را به میل خود تغییر دهد. با این حال، کمیک با قدیس قاتلان بر تخت خدا به پایان می‌رسد، نیرویی غیرقابل توقف که اکنون مسئول بهشت ​​است.

معرفی بهترین کمیک های ورتیگو که بسیار جذاب و عجیب هستند

Doctor Manhattan and Ozymandias

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
ابرقهرمانان دنیا دی سی که باعث تخریب دنیا شدند

دیده بان آلن مور و دیو گیبونز یکی دیگر از آثار پیشگامانه در کانن دی سی است که جزء ابر قهرمان های دی سی که باعث نابودی تمام دنیا خواهند شد ، قرار می‌گیرد. هنگامی که گروهی از ابرقهرمانان تلاش می‌کنند تا قاتل یکی از خود را پیدا کنند، به نقشه یکی دیگر از همکارهای سابقشان به نام اوزیماندیاس دست می‌زنند. Watchmen زمانی به پایان می‌رسد که اوزیماندیاس یک هیولای بیگانه را به قلب نیویورک انتقال می‌دهد و میلیون‌ها نفر را می‌کشد. اگرچه قهرمان سابق برای متحد کردن جهان برنامه ریزی می‌کند؛ اما مشخص نیست که آیا واقعاً نیت او خیر بوده یا شر. به طور مشابه، دکتر منهتن، ابر موجودی خداگونه که اجازه داد همه چیز اتفاق بیفتدکه در این موقعیت مقصر خواهد شد.

Kingdom Come Justice League

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
شخصیت های دی سی که باعث نابودی دنیا شدند

Kingdom Come که توسط Mark Waid و Alex Ross ساخته شده است، Elseworlds برتر دی سی است. این سریال دنیایی را بررسی می‌کند که در آن لیگ عدالت به دنبال ظهور نسلی از قهرمانان تشنه به خون منحل شد. این قهرمانان به رهبری قهرمان خشن ماگوگ شروع به ایجاد آخرالزمان فوق بشری می‌کنند. این سریال زمانی به اوج می‌رسد که بیلی باتسون، کاپیتان مارول با شزم، در تلاش برای نجات متا انسان‌های زمین از یک کلاهک هسته‌ای، خود را قربانی می‌کند. اگرچه این سریال با یک نکته امیدوارکننده به پایان می‌رسد؛ اما واقعیت این است که کناره گیری از لیگ عدالت، مسئولیت بزرگترین دلیل خشونتی است که پس از آن رخ داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های لیگ عدالت

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

Hal Jordan

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند

جهان‌های جایگزین تنها جهان‌هایی نیستند که قهرمانان دی سی که دنیا را نابود کردند . در یک دوره تاریک در دهه 90، هال جردن توسط موجودات ترسناک Parallax تسخیر شد. هال جردن تحت کنترل خود به دنبال خنثی سازی ویرانی شهر ساحلی بود. با این حال، او دنیا را برای این کار نابود کرد. پس از دستکاری هاوک، قهرمان سابق، جردن تخریب چندین دوره زمانی در سراسر جهان را مهندسی کرد. اگرچه ائتلافی از قهرمانان توانستند جلوی داد و بیداد ناشی از غم و اندوه پارالکس را بگیرند و نظم را برقرار کنند، هال جردن خودش زمان را برای اهدافش شکسته بود.

بهترین کمیک های گرین لنترن

Barry Allen

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
قهرمان هایی که باعث نابودی دنیا در دی سی شده اند

انتقام یک محرک قوی برای دست به کار های دلخراش است. بری آلن (فلش دوم) مانند دوستش هال جردن جزء ابرقهرمانان دنیا دی سی که باعث تخریب دنیا شدند قرار گرفت. آلن همچنین از سفر در زمان استفاده کرد و به عقب در زمان دوید تا جلوی قتل مادرش را بگیرد. با این حال، این باعث وقایع Flashpoint شد. دنیای Flashpoint با جنگ و رنج تعریف شد. آمازون‌های Wonder Woman در اروپای پرآب با آکوامن آتلانتیس جنگیدند، در حالی که قهرمانانی مانند فلش و سوپرمن هرگز وجود نداشتند. آلن با درک اشتباه خود، دوباره در زمان سفر کرد تا جلوی خود را بگیرد؛ اما نتوانست این کار را به طور کامل انجام دهد و دنیای New 52 را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های فلش

برترین قدرت های فلش شخصیت محبوب دی سی

Dick Grayson

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
ابر قهرمان های دی سی که باعث نابودی تمام دنیا خواهند شد

The Judas Contract شناخته شده‌ترین داستان تایتان‌های نوجوان است. در داستان، Terra نوجوان توسط Deathstroke مزدور برای نفوذ به Titans استفاده می‌شود. در یک بعد دیگر، دیک گریسون قبل از اینکه به تیم خیانت کند، به Terra اعتماد می‌کند و باعث می‌شود که در عوض Deathstroke را بکشد. با این حال، Terra به سرعت میل به قدرت پیدا می‌کند. ترا سپس اکثر تایتان‌ها و همچنین اکثر قهرمانان زمین از جمله سوپرمن را می‌کشد. ترا که اکنون خود را گایا می‌نامد، به عنوان تنها حاکم جهان می‌ایستد که نتیجه غم انگیز آسیب پذیری عاطفی نایت وینگ است.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

Superman

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند

دنیای Injustice اگرچه محبوب است، اما ترسناک و خشن می‌باشد که شخصیت های دی سی که باعث نابودی دنیا شدند . پس از اینکه جوکر لوئیس لین را با وضعیت بارداریش می‌کشد، سوپرمن دیکتاتوری خود را بر روی این سیاره اجرا می‌کند. بتمن با کمک گرفتن از لیگ عدالت جایگزین، می‌تواند دوست سابق خود را سرنگون کند. اگرچه بتمن و متحدانش در بازی اول جهان را نجات می‌دهند؛ اما مشکلات هنوز گریبانگیر زمین شکسته شده است. حامیان رژیم سوپرمن هنوز به عنوان تروریست عمل می‌کنند، در حالی که شروران تازه جسور شده همچنان برای کسب قدرت به حمله می‌پردازند. قهرمانان شکست خورده برای مقابله با برانیاک در دنباله مشکل دارند، همه اینها به دلیل شکست سوپرمن پس از حمله جوکر است.

بیشتر بخوانید:

سوپرمن کیست ؟ معرفی سوپرمن شخصیت محبوب دی سی

بهترین کمیک های سوپرمن

Blue Beetle

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
ابرقهرمانان دنیا دی سی که باعث تخریب دنیا شدند

زمانی که مکسول لرد تد کرد را کشت، برای این بود که لرد بتواند سیستم نظارتی Brother Eye و سازمان جاسوسی Checkmate را علیه متاانسان‌های جهان مسلح کند. در یک جهان متناوب، اگرچه کورد مهاجم خود را غلبه کرده و می‌کشد که او جزء قهرمان هایی که باعث نابودی دنیا در دی سی شده اند ، قرار می‌گیرد. با این حال، این به طور قابل توجهی رویدادهای Infinite Crisis را تغییر می‌دهد. بلو بیتل پس از نادیده گرفته شدن توسط قهرمانان دیگر، با Superboy-Prime همکاری می‌کند. بیتل تنها راه صلح را یک ذهن کندوی مشترک می‌بیند که خود را به یک واحد OMAC تبدیل می‌کند و لژیون‌ها را برای انجام همین کار به سایر نقاط جهان، از جمله قهرمانان سابق مانند سوپرمن، بتمن و واندر وومن می‌فرستد.

بهترین کمیک های بلو بیتل

Mister Miracle

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
شخصیت های دی سی که باعث نابودی دنیا شدند

Blackest Night یکی از تاریک‌ترین رویدادهای دی‌ سی است که شخصیت‌های مرده‌ی مختلف دی‌ سی را نشان می‌دهد که توسط Nekron و Black Hand تبدیل به زامبی‌های هیولایی می‌شوند. بلک لنترن‌ها توسط گروهی متشکل از ابرقهرمانان و تبهکاران مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند؛ اما در یک جهان، امتناع سینسترو از تسلیم شدن قدرت خود باعث می‌شود که زامبیها ‌برنده شوند. سینسترو تلاش می‌کند تا از قدرت عظیم خود برای استفاده از داو به عنوان الگویی برای یک جهان جدید استفاده کند. با این حال، او توسط مستر میراکل ناکام می‌شود که معتقد است جهان نجات یافته ارزشش را ندارد زیرا همسرش بیگ باردا آنجا نخواهد بود. اسکات فری با تبدیل عشق خود به نفرت، دنیای خود را نابود کرد.

Captain Atom

10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند
10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند

وقتی ناتانیل آلن، کاپیتان اتم AKA، باعث تخریب گسترده می شود، معمولاً تقصیر او نیست. با این حال، پرش های اجباری او در طول زمان باعث شد که جزء ابر قهرمان های دی سی که باعث نابودی تمام دنیا خواهند شد قرار داده شود و منجر به اختراع مجدد خود به عنوان پادشاه شد. به عنوان پادشاه، آلن در چند جهان هیاهویی بر پا می‌کند و میلیاردها نفر را می‌کشد و ارتشی از ابرقدرت‌ها را جمع خواهد کرد. در آخرین مبارزه خود، Monarch به Superman-Prime حمله کرد. شرور قدرتمند به زره Monarch ضربه زد و موج انرژی فراری کل جهان را نابود کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 قهرمان دی سی که دنیا را نابود کردند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *