احتمال زیان 200 میلیون دلاری فیلم فلش

احتمال زیان 200 میلیون دلاری فیلم فلش نگرانی زیادی برای دی سی ایجاد کرده است. در ادامه به ضرر فیلم The Flash خواهیم پرداخت.

فیلم «فلش» (The Flash) استودیوهای برادران وارنر و دی‌سی ۲۶.۶ میلیون دلار از ۷۸ بازار خارجی به دست آورد و در دومین هفته اکران از فروش جهانی ۲۱۱ میلیون دلاری عبور کرد. پرفروش‌ترین بازارهای خارجی این فیلم تا امروز چین با ۲۳.۶ میلیون دلار، مکزیک با ۱۴.۴ میلیون دلار، بریتانیا با ۸.۵ میلیون دلار، برزیل با ۵.۴ میلیون دلار و کره با ۴.۷ میلیون دلار بودند. در ادامه به فروش پایین فیلم The Flash می‌پردازیم.

احتمال زیان 200 میلیون دلاری فیلم فلش

فیلم «فلش» با بازی «ازرا میلر» متهم به تعرض و سرقت و کارگردانی «اندی موسکی‌یتی» که در هفته دوم اکران کاهش فروش ۷۵ درصدی را ثبت کرده بود ممکن است تا ۲۰۰ میلیون دلار به استودیوی برادران وارنر زیان مالی وارد کند. فروش داخلی این فیلم در هفته دوم به ۸۷ میلیون دلار و در بازارهای بین‌المللی به ۱۲۳ میلیون دلار رسیده است.

احتمال زیان 200 میلیون دلاری فیلم فلش
فروش پایین فیلم The Flash

«لوییز فرناندو» کارشناس باکس آفیس در توییتر می‌نویسد:

«دردناک است اما باید گفته شود: اگر اکران «فلش» طبق برآوردهای فعلی به پایان برسد، با توجه به اینکه استودیو نیمی از درآمدهای فروش فیلم در سالن‌های سینما را به دست می‌آورد، حتی نیمی از هزینه‌های بازاریابی ۱۵۰ میلیون دلاری را هم جبران نمی‌کند. برادران وارنر در صورتی که فیلم را از پلتفرم استریم مکس پخش می‌کرد یا اصلاً پخش نمی‌کرد سرمایه کمتری از دست می‌داد.»

ضرر فیلم The Flash

او اضافه می‌کند که با توجه به بودجه ۱۹۰ میلیون دلاری «فلش»، برادران وارنر ممکن است «به راحتی ۲۰۰ میلیون دلار از دست بدهد، فاجعه‌ای تجاری به خطرناکی «لیگ عدالت» (Justice League) که به تحولات عظیم سال ۲۰۱۷ در استودیو منجر شد.»

این در حالی است که فیلم «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of Gods) نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار به برادران وارنر زیان وارد کرد. اما «باربی» (Barbie) که بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و از آخر هفته آینده اکران می‌شود می‌تواند از درد این شکست‌ها را برای «دیوید زاسلاو» مدیر عامل برادران وارنر دیسکاوری کم کند هرچند این فیلم پرستاره باید با «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» رقابت کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *