ببینید: جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم افتتاحیه فیلم The Flash در لس‌ آنجلس

با تمام حواشی فیلم فلش، نمیتوان از نگاه کردن به جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم افتتاحیه فیلم The Flash در لس‌ آنجلس دست کشید.

جنیفر لوپز و بن افلک زوج دوست داشتنی که رابطه عاشقانه آنها جنجال آفرین بوده است حال با حضور در مراسم افتتاحیه فیلم The Flash در لس‌ آنجلس نگاه عکاسان را به خود جلب کرده‌اند.

جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم افتتاحیه فیلم The Flash در لس‌ آنجلس

افتتاحیه فیلم فلش با حضور جنیفر لوپز و بن افلک 

عاشقانه‌های جنیفر لوپز و بن افلک بعد از جدایی آنها در سال 2004 ، کم نشده که بیشتر هم شده است.  بن افلک که در فروردین ماه در پادکست SmartLess حضور پیدا کرده‌بود صحبت‌هایش دررابطه با ارتباطش باجنیفرلوپز کاملا مثال‌زدنی و عاشقانه بود.

جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم افتتاحیه فیلم The Flash در لس‌ آنجلس

جدا از حواشی فیلم فلش و اتهامات ازرا میلر که توجه خبرنگاران را به خود زیادکرده بود، حضور بن افلک و جنیفر لوپز در مراسم افتتاحیه فیلم فلش دوباره نگاه مخاطبان را به خود جلب کرد.

نقد و بررسی فیلم The Flash 2023

فیلم the flash توسط اندی موسکیتی، بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون، کارگردانی شده‌است و در آن ازرا میلر، در نقش بری آلن / فلش، در کنار ران لیوینگستون، مایکل کیتون، کرسی کلمونس، مایکل شنون، آنتیه تراوه، ساشا کال و بن افلک ایفای نقش می‌کنند.

تصاویر جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم افتتاحیه فیلم The Flash

جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم افتتاحیه فیلم The Flash در لس‌ آنجلس جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم افتتاحیه فیلم The Flash در لس‌ آنجلس

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *