فیلم 2 اجرای بی نظیر کنسرتی از ایوان بند

به تازگی فیلم 2 اجرای بی نظیر کنسرتی از ایوان بند توجه زیادی جلب کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو 2 اجرای بی نظیر کنسرتی از ایوان بند را ببینید.

ویدیو اجرای کنسرت از ایوان بند توجه زیادی در شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است. در ادامه این ویدیو را مشاهده کنید. حسین شریفی متولد 22 اردیبهشت سال 66 در شهر رفسنجان استان کرمان است. او خواننده گروه ایوان است و از کارهای شاخص او می توان به تیتراژ برنامه اینجا آینده اشاره کرد. فواد غفاری هم آهنگساز این گروه است و متولد 11 مرداد سال 1362 است و با هنرمندان معروف همچون علی عبدالمالکی و میثم ابراهیمی همکاری داشته است.

فیلم 2 اجرای بی نظیر کنسرتی از ایوان بند

وی هم چنین به همراه سیروان خسروی در سال 1394 نیز برنده جایزه بهترین آهنگساز پاپ از دیدگاه مردم در جشن سالانه موسیقی ما شد. او در همکاری خود با میثم ابراهیمی برای تیتراژ سریال دردسرهای عظیم نیز نماینده بهترین قطعه تیتراژ در برنامه سه ستاره گردیده و برای ایشان آرزوی بهترینها رو داریم.

فیلم 2 اجرای بی نظیر کنسرتی از ایوان بند
ویدیو 2 اجرای بی نظیر کنسرتی از ایوان بند

یکی دیگر از اعضای این گروه مصطفی مومنی است که کار تنظیم و میکس و مستر را انجام می دهد و خانم حدیث دهقان هم به عنوان ترانه سرا برای این گروه فعالیت می کند. این گروه بیشتر وقت خود را بر روی آلبوم تمرکز کرده اند و قصد دارند به زودی یک فول آلبوم از خود منتشر کنند و آهنگ های شادی هم در آلبوم جای دهند.

حسین شریفی خواننده گروه ایوان در حال حاضر مجرد است و در کنار مادرش زندگی می کند. فواد غفاری هم هنوز مجرد است و البته اطلاع دقیقی از ازدواج آنها در دسترس نیست. می توان گفت معروف ترین آهنگ گروه ایوان آهنگ عالیجناب عشق است که بسیار شنیده شد. پس از این آهنگ، آهنگ شاه نشین قلبم که در خرداد 99 منتشر شد بسیار با استقبال روبرو شد.

ویدیو 2 اجرای بی نظیر کنسرتی از ایوان بند

در ادامه می‌توانید ویدیو اجرای کنسرت از ایوان بند را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *